Rikoland.pl chce rozwinąć sprzedaż zagraniczną. Ma umowę z Circlewise

Rikoland SA, sklep z artykułami zoologicznymi został nowym klientem Circlewise. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, i obejmuje obszar performance, a w szczególności prowadzenie własnego programu partnerskiego w oparciu o platformę Circlewise i jej marketplace. Celem jest zbudowanie znaczącej pozycji Rikoland SA na polskim rynku e-sprzedaży artykułów zoologicznych, jak i zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych
– Rynek zoologiczny jest w długoletniej fazie wzrostu, na który wpływają: rosnąca liczba zwierząt domowych, rosnąca popularność karm gotowych oraz gwałtowny wzrost zainteresowania Polaków zakupami internetowymi. Od początku istnienia sklepu stawiamy mocno na marketing internetowy, bo to kluczowe dla sukcesu takiego biznesu jak nasz. Zaczynaliśmy od działań takich jak SEO/SEM, poprzez działania na platformach społecznościowych, czy programy lojalnościowe, a teraz przyszedł czas na aktywowanie własnego programu partnerskiego, w oparciu właśnie o platformę Circlewise. W trzecim miesiącu współpracy testowej w stosunku do jej początków dynamika sprzedaży niemal się potroiła – mówi Renata Piątkowska, E-commerce Manager Rikoland SA.
– Dostęp do Marketplace'u Circlewise oznacza kontakt z tysiącami wydawców online, co pozwala nawiązać partnerstwa i osiągać poziom ruchu nowych użytkowników. Głównym celem działań reklamowych przy wykorzystaniu programu partnerskiego jest sukcesywne zwiększanie skali ruchu i sprzedaży w e-sklepie oraz poprawa ekspozycji marki, która docelowo buduje jej rozpoznawalność i poprawia poziom zaufania użytkowników. Założeniem strategicznym spółki jest wypełnienie dynamicznie rosnącego rynku zoologicznego w Polsce i za granicą oraz zbudowanie znaczącej pozycji na rynku polskim w ciągu najbliższych kilku lat – dodaje Renata Piątkowska.
– W programie partnerskim analizowana jest cała ścieżka zakupowa użytkowników, w celu zidentyfikowania i wynagrodzenia touchpointów (wydawców, placementów), mających wpływ na wygenerowanie transakcji. Takie podejście pozwala sukcesywnie rozbudowywać skalę działań performance w oparciu o wydawców i narzędzia z każdego poziomu lejka zakupowego – komentuje Marlena Mucha, Senior Account Manager w Circlewise.
Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie. Powstała w 2014 r., działa obecnie na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie czy na Łotwie. W gronie polskich klientów Circlewise znajdują się m.in. marki takie jak: DUKA, eObuwie, Etam, home&you i Porowneo.pl
Przeczytaj także:
rikoland.pl działa na rynku od 2019 roku i j oferuje ponad 5.5 tys. produktów, w takich kategoriach jak przysmaki oraz karmy suche i mokre dla psów i kotów, karmy dla gryzoni i ptaków, kosmetyki i suplementy diety, akcesoria. W ofercie sklepu są produkty ponad 100 wiodących marek, w tym także marki własne.
Za działania dla Rikoland w obszarze Facebooka i Google Ads odpowiada agencja Formup, a za obszar SEO – agencja Promotraffic.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
romeo555 2021-04-13 14:45:00
Jak oni mogą rozwijac cokolwiek skoro maja problem z przysyłaniem zamówien w komplecie do kraju? Tak wiele jest złych opinii o realizacji ich zamówień że pusty smiech ogarnia jak sie czyta takie artykuły. Firma Porażka.
- Śr 21:23 Polska gospodarka przechodzi COVID. Czy grożą jej skutki uboczne?
- Śr 20:24 PRCH: Wynajmujący sięgną po wszelkie dostępne kroki prawne w obronie swoich...
- Śr 20:22 Mural i historie warszawiaków w kampanii piwa Królewskie
- Śr 19:50 Mex Polska wycofuje się z realizacji założeń strategii
- Śr 19:44 Intersport chce stworzyć największy w Polsce sportowy marketplace
- Śr 18:50 W Opolu Lidl otworzył outlet z towarami non-food
- Śr 18:21 Główne europejskie centrum technologii chmurowych Google jest w Polsce!
- Śr 18:11 Szef Google dziękuje premierowi Morawieckiemu w dniu otwarcia Google Cloud w...
-
Sklepy budowlane, meblowe, elektroniczne, sportowe i branża beauty będą...
-
Eurocash rozpoczął przegląd opcji strategicznych. Cel - maksymalizacja...
-
Sześć sklepów tygodniowo zmieni szyld z Tesco na Netto
-
Tesco znów zwalnia
-
PRCH: Nie zgadzamy się na wsparcie najemców z pominięciem wynajmujących
-
PRCH: Straty branży centrów handlowych rosną o kolejne miliardy zł
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 POHiD: zawieszenie zakazu handlu w niedziele zwiększy wpływy podatkowe
- 4 Tesco znów zwalnia
- 5 Twardy lockdown? Mogą zamknąć sklepy budowlane i RTV/AGD
- 6 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
-
YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie
-
Koniec z tanimi zakupami w zagranicznych e-sklepach? Rząd uszczelnia VAT
-
W styczniu handel dołożył do budżetu państwa ponad 197 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Szczęśliwice), Grójecka, 58.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa Ochota (Stara Ochota), Siewierska, 38.50 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Warszawa, 1 Sierpnia, 50.10 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Psie Pole-Zawidawie (Psie Pole), Zakładowa, 41.26 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.