Rok 2021: możemy liczyć na podwojenie obrotów e-handlu
E-commerce, a tym samym rynek przesyłek, będzie doświadczać dynamicznych wzrostów, przebijając kolejne rekordy udziałów w ogólnym handlu detalicznym. Za tym scenariuszem przemawia np. benchmark z Wielkiej Brytanii, gdzie udział e-commerce w handlu wynosi około 27% – mamy więc w Polsce przestrzeń na dalszy rozwój, a nawet podwojenie obrotów w e-handlu.
Patrząc na zmiany społeczne, które są pochodną pandemii, ale pozostaną z nami na dłużej – można przewidywać, że konsumenci – w trosce o własne bezpieczeństwo, wygodę i z przyzwyczajenia, będą coraz częściej i chętnie korzystać z usług bez wychodzenia z domu.
- Dla e-commerce i branży kurierskiej oznacza to rozwój rozwiązań umożliwiających obsługę bezkontaktowych dostaw i zwrotów lub realizację zamówień bez konieczności wizyt w oddziałach firm. W Sendit.pl rozwijamy ofertę szybkich integracji dla e-commerce, które optymalizują koszty organizacji logistyki w e-sklepie już na wczesnym etapie rozwoju, dając zaawansowane i sprawdzone narzędzia do obsługi e-logistyki - mówią przedstawiciele platformy bliskapaczka.pl, należąca do Sendit.
Przeczytaj także:
Warto również śledzić poczynania Grupy Allegro – wystarczy przyjrzeć się publikowanym przez nich ogłoszeniom o pracę, z których jasno wynika, że strategią Grupy stała się budowa własnej sieci punktów nadawczo-odbiorczych.
Kolejnym zjawiskiem, któremu warto się przyjrzeć będzie obsługa zamówień artykułów spożywczych
– w przypadku rozwiązań dla biznesu, DPD prowadzi pilotażowy projekt DPD Food na terenie aglomeracji warszawskiej, a Lodówkomaty InPost są, póki co, dostępne wyłącznie w dwóch miastach – Warszawie i Krakowie. Kolejne miesiące lub lata to rozwój usług dedykowanych dla branży FMCG. Warto także wspomnieć przy tej okazji o ekspansji Frisco, które weszło ze swoją ofertą do Wrocławia czy o rozwoju sklepów samoobsługowych na terenie całej Polski.
- Niezmiennie ważnym trendem – nie tylko w naszej branży, ale globalnie będzie zwrot w stronę ekologii, zielonego transportu czy postępujące zmiany technologiczne i digitalizacja. Jestem ciekawy, co jeszcze przyniosą nadchodzące miesiące - podsumowuje Wojciech Kliber, Wiceprezes Zarządu Sendit Sp. z o.o.

- Pn 20:30 Kaufland zmieni paragony również w Polsce?
- Pn 20:19 Rusza inwestycja Napollo w Gorzowie Wlkp. Wśród najemców Biedronka i Pepco
- Pn 18:07 Z Coca-Coli do Juice Plus - Stuart Kronauge CEO w firmie Juice Plus+
- Pn 17:58 Semeniuk: obniżka VAT dla gastronomii pozytywnie wpłynie na branżę
- Pn 17:21 Poczta Polska zatrudnia więcej kobiet niż mężczyzn, średni staż pracy to 17 lat
- Pn 17:20 Grupa Żywiec: W ciągu kilku tygodni zebraliśmy 40 tys. butelek zwrotnych
- Pn 16:42 W Finlandii rozpoczął się 3-tygodniowy lockdown
- Pn 16:33 Prezes ZUS: przygotowujemy wypłaty czternastej emerytury
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
-
Sieć pizzerii Stopiątka otwiera nowe lokale
-
Zakaz handlu przed Sądem Najwyższym w kontekście "przeważającej działalności"...
-
Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
-
PRCH: Odwiedzalność centrów handlowych wynosi obecnie 77 proc. ubiegłorocznej
-
Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 Tymczasowa decyzja UOKiK ws. transakcji Netto-Tesco
- 3 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 4 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 5 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 6 Piotr i Paweł w Starym Browarze zlikwidowany
-
Rząd: Polsce przysługuje prawo wniesienia skargi do Trybunału Sprawiedliwości UE ws. czeskich półek
-
Plany Biedronki na 2021 rok: Około 700 mln euro inwestycji, 100 nowych sklepów
-
Startuje 9. edycja konkursu e-Commerce Polska awards
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.