Rosną przychody i zyski Shopera

Platforma Shoper oferuje rynku rozwiązanie do prowadzenia sklepu internetowego w modelu SaaS. Umożliwia także wykorzystanie usług dodatkowych takich jak płatności internetowe, reklama internetowa czy logistyka.
Ilu klientów ma Shoper
Na koniec 2021 roku Shoper obsługiwał 33 tysiące klientów, z czego blisko 26 tys. bezpośrednio i ponad 7 tys. w modelu private label.
Przychody Shoper wyniosły w 2021 roku 80,2 mln zł i były o 71% wyższe niż w poprzednim roku. Sprzedaż na platformie Shoper (GMV) wyniosła 5,8 mld zł dla sklepów własnych i 6,4 mld zł dla sprzedaży wielokanałowej (omnichannel), tj. w sklepach własnych i połączonych z nimi platformach handlowych. Oznacza to wzrost odpowiednio o 44% i 46% w porównaniu do roku 2020. Skorygowany zysk EBITDA w 2021 roku wyniósł 31,1 mln zł i był aż o 50% wyższy niż rok wcześniej.