PARTNER PORTALU

Rozwój w e-commerce ma odbudować markę Gatta. Wzrosty o 400 proc. rdr.

Autor: MK 24 marca 2021 10:23

Rozwój w e-commerce ma odbudować markę Gatta. Wzrosty o 400 proc. rdr. Patryk Filipiak, zarządca restrukturyzacyjny spółek, prezes zarządu ZFR

Gatta umacnia sprzedaż w kanale e-commerce za pośrednictwem sklepu internetowego www.gatta.pl. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży o 400% rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100%. Ponad 70% ruchu notowane jest za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Rozwój sprzedaży w kanale e-commerce jest jednym z ważniejszych założeń planu odbudowy, jaki realizujemy. Nie rezygnujemy jednak z naszej szerokiej sieci partnerów i franczyzobiorców – produkty Gatta są bardzo popularne wśród klientek ze względu na jakość. Zmiana struktury sprzedaży – a więc negocjacje z galeriami handlowymi – są w toku, liczymy na wprowadzenie nowych, dobrych rozwiązań w tym obszarze. Rozpoczęliśmy też nowe partnerstwa sprzedażowe – jak choćby współpraca z siecią Biedronka. Pozwala nam to na lepsze dotarcie do klientów i poszerzanie kanałów sprzedaży – zwłaszcza w okresie obostrzeń pandemicznych. Najważniejsze jednak, że obecnie pandemia nie wpływa na zmniejszenie naszej sprzedaży, a co za tym idzie produkcji. To są nasze priorytety – oferujemy bowiem wyroby produkowane w naszych własnych fabrykach tu w Polsce – mówi adw. Tomasz Henclewski, pełnomocnik spółki FERAX, Kancelaria Henclewski & Wyjatek.

GATTA rozwija współpracę z siecią Biedronka – standy z rajstopami i pończochami były dostępne w sklepach w całej Polsce w ramach dwóch akcji promocyjnych: jesienią 2020 roku ponad 440 tys. sztuk produktów, a w 2021 roku 365 tysięcy sztuk.

Przeczytaj także:

Niezmiennie najszersza – zarówno regularna, jak i sezonowa oferta wszystkich produktów marki GATTA jest dostępna w sieci salonów.

- W firmach i zakładach marki Gatta w Polsce jest zatrudnionych ponad 1500 osób. W większości to pracownicy produkcyjni (w tym szwaczki, dziewiarze, farbiarze, formierze) oraz pośrednio-produkcyjni (technolodzy, kontrolerzy jakości, mechanicy, magazynowi) oraz obsługa salonów. Pandemia istotnie wpłynęła na poziomy sprzedaży wszystkich produktów odzieżowych – w tym także marki Gatta, ze względu na wielomiesięczne zamknięcie sklepów i galerii handlowych. W celu ochrony marki, sprzedaży i produkcji podjęliśmy natychmiastowe działania i rozpoczęliśmy procedurę sanacji – warto zwrócić uwagę, że cała produkcja marki Gatta jest realizowana w Polsce. To nie tylko atut w dobie pandemii, ale przede wszystkim element patriotyzmu gospodarczego. Polskie produkty i polska marka Gatta to synonim i dzieło polskich zakładów oraz polskich pracowników. Dzięki procedurze sanacyjnej możemy podjąć renegocjacje czynszów z galeriami handlowymi i przekierować środki finansowe na produkcję. Ponadto podjęliśmy szeroko zakrojone działania sprzedażowe – w tym współpracę z siecią Biedronka. Jesienią 2020 roku i wiosną 2021 roku sprzedaliśmy dzięki temu prawie milion sztuk produktów marki Gatta. To bardzo ważne partnerstwo – jak pokazują badania Polacy najchętniej kupują rajstopy właśnie w dyskontach spożywczych. Dzięki tak sprawnym działaniom udało się podtrzymać produkcję i sprzedaż – co ma kluczowe znaczenie dla ochrony miejsc pracy. Naszym celem jest przede wszystkim zapewnienie zatrudnienia dla jak największej liczby pracowników. Dlatego w procedurze sanacji – jako Zarządca – staramy się maksymalnie ograniczyć ewentualne zwolnienia. Działania w ramach zwolnień są podejmowane tylko w ramach niezbędnego minimum. Ochrona miejsc pracy jest i będzie naszym priorytetem – wyjaśnia dr Patryk Filipiak, zarządca restrukturyzacyjny spółek, prezes zarządu ZFR S.A.







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 904
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.