PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sephora z nową platformą ecommerce

Autor: pr 26 marca 2020 09:29

Klienci perfumerii internetowej sephora.pl mogą skorzystać z nowej platformy ecommerce. Zmianie na sephora.pl towarzyszył również start nowej aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android.

Firma podaje, że perfumeria internetowa Sephora, która wystartowała ponad 6 lat temu, notuje od 3 lat największe obroty w całej sieci firmy i rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. 

Nowa strona sephora.pl, która wystartowała 18 marca, zyskała świeżą szatę graficzną, zaprojektowaną w oparciu o aktualne trendy ecommerce. Jej priorytet to również wzrost poziomu szeroko rozumianego Customer Experience.

- Postawiliśmy na przyjazną stronom mobilnym prezentację produktów, dużą ilość kontentu graficznego i uproszczony koszyk. Nasza strona ma również czytelniejszą w porównaniu z poprzednią jej odsłoną, nawigację po kategoriach i tematach. Przykładamy jeszcze większą wagę do treści – na nowej stronie sukcesywnie będzie się pojawiać kontent poradnikowy, różnego rodzaju inspiracje ze świata beauty, quizy i przewodniki po naszym asortymencie. Oczywiście to nie koniec zmian. Nowa technologia daje nam elastyczność we wdrażaniu nowatorskich rozwiązań – dzięki temu jeszcze w tym roku dla naszych klientów szykujemy szereg nowych pomysłów z zakresu Customer Experience – mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora Polska.

Nowa sephora.pl wprowadza też systematycznie udogodnienia dla członków klubu lojalnościowego Sephora, do którego należy blisko 3 miliony osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,14

  • Min

    1,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.