Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Serwis Allegro odwiedza 76 proc. użytkowników Internetu w Polsce

Według badań Gemiusa Allegro.pl jest najbardziej rozpoznawalną marką sektora e-commerce w Polsce. Na dzień 30 czerwca 2020 roku platforma ecommerce należąca do Grupy liczyła ok. 12,3 mln aktywnych kupujących, którzy realizowali transakcje z ok. 117.000 sprzedawców, co
skutkowało średnio 32 mln transakcji miesięcznie w okresie dwunastu miesięcy zakończonym 30 czerwca 2020 roku.
Reklama

Serwis Allegro.pl odwiedza średnio ok. 20 mln użytkowników Internetu miesięcznie, co stanowi odpowiednik 63% obywateli polskich w wieku 16 lat i więcej oraz 76% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce.

Allegro.pl jest jedną z dziesięciu największych na świecie stron internetowych ecommerce i znajduje się w pierwszej setce stron internetowych na świecie pod względem liczby odwiedzin miesięcznie.

Za pośrednictwem należącej do Grupy platformy e-commerce sprzedawcy oferują towary w wielu kategoriach takich jak: motoryzacja, dom i ogród, książki, multimedia, kolekcje i sztuka, moda i obuwie, elektronika, dziecko, zdrowie i uroda, sport i turystyka oraz supermarket.
Sprzedawcy sprzedają kupującym przede wszystkim nowe produkty na platformie e-commerce Grupy w modelu biznesowym B2C. Model biznesowy C2C stanowił 3,5% przychodów netto Grupy za okres
dwunastu miesięcy zakończony 30 czerwca 2020 roku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum