Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Simple Day rusza z publiczną ofertą akcji 9 grudnia

Simple Day – właściciel platformy e-commerce Twój Cel To w I półroczu br. dostarczył 200 tys. produktów do prawie 95 tys. klientów i wypracowała prawie 10 mln zł przychodów oraz zysk netto na poziomie 3,7 mln zł. 9 grudnia firma rozpoczyna publiczną ofertę akcji, w ramach której oferowanych jest od 312.500 do 625.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B. Zapisy na akcje będę przyjmowane od 9 do 16 grudnia br. Maksymalna cena akcji została ustalona na 16 zł za każdą akcję. Cena emisyjna zostanie ogłoszona 8 grudnia.
Reklama


Środki pozyskane z IPO zostaną przeznaczone na zwiększenie rozpoznawalności marki Twój Cel To, rozbudowę portfolio produktów Simple Day oraz ekspansję na rynki zagraniczne w krajach UE. Oferta publiczna poprzedza planowany na I połowie 2022 roku debiut Simple Day S.A. na rynku NewConnect. Zgodnie z prognozami zawartymi w Memorandum, Spółka planuje osiągnięcie blisko 7 mln zł zysku netto w 2021 r.

Po trzech kwartałach br. firma odnotowała wzrost przychodów netto do poziomu 14 mln zł, zysk netto wyniósł ponad 5 mln zł.

Simple Day S.A., właściciel marki Twój Cel To, zakłada, że do końca br. łączna sprzedaż produktów, które oferuje spółka, przekroczy milion sztuk.

Spółka koncentruje się na oferowaniu produktów oraz rozwiązań, które pomagają zrealizować konkretne cele zdrowotne. Obecnie Twój Cel To skupia się na 16 celach, które wspierają klientów w profilaktyce zdrowia, redukcji wagi, czy poprawę kondycji włosów lub paznokci.

Spółka działa na dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce, który odpowiada praktycznie za całość sprzedaży. Marża EBITDA ukształtowała się na poziomie 47%. W 2020 r. spółka zintensyfikowała prace badawczo-rozwojowe (R&D), efektem czego było wprowadzenie na rynek 4 nowych produktów. Spółka testuje obecnie nową markę, dedykowaną gamingowi o nazwie 4 The Best oraz szykuje się do bezpośredniego wejścia na rynki zagraniczne.

W ramach prowadzonych działań marketingowo-promocyjnych, Simple Day aktywnie współpracuje z wieloma influencerami. Mowa m.in. o Blance Lipińskiej, twórczyni powieści 365 dni i Sylwii Bombie, uczestniczce obecnej edycji Dancing with the Stars, czy też fryzjerze gwiazd – Bartoszu Januszu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.