Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Skechers uruchamia w Polsce platformę e-commerce

Oferta obuwia marki Skechers jest już dostępna bezpośrednio dla wszystkich konsumentów na stronie skechers.pl
Reklama

Uruchomienie nowej platformy e-commerce wspiera ekspansję naszego biznesu i modelu sprzedaży typu direct to consumer w Polsce. Nowa strona skechers.pl pozwala nam dotrzeć i połączyć się z konsumentami gdziekolwiek i jakkolwiek preferują oni zakupy. Poprzez ten istotny kanał jesteśmy w stanie zaprezentować markę, wprowadzić kolekcje i skierować inicjatywy do szerszego grona kupujących w całym kraju, którzy mogą nie mieć dogodnego dostępu do naszych sklepów detalicznych lub sklepów dystrybuujących produkty Skechers - powiedział Grzegorz Grzegorczyk, Country Manager Skechers Polska.

Skechers: Inwestycje w e-commerce konieczne

- Elastyczność i otwarcie się na potrzeby klientów były podstawą naszej ulepszonej strategii B2C - direct to consumer. Inwestowanie w przestrzeń digital i e-commerce jest nie tylko ważne, ale wręcz konieczne, ponieważ w ciągu ostatnich dwóch lat znaczna część konsumentów, niegdyś niezdecydowanych i nieczujących się pewnie w tym obszarze, zmieniła swoje preferencje co do dokonywania zakupów online. Te działania przyczyniają się do dalszego rozwoju w kierunku stania się detalistą omnichannel - powiedział David Weinberg, Chief Operating Officer w Skechers.

 

Jak działa platforma e-commerce Skechers w USA?

Od czasu pierwszego uruchomienia systemu handlu e-commerce w Stanach Zjednoczonych, w 1998 roku, firma przeniosła administrowanie zamówieniami na jedną platformę, obsługującą zarówno sprzedaż internetową oraz operacje detaliczne — z pomocą urządzeń dotykowych do zarządzania stanami magazynowymi w punktach sprzedaży i realizacji zamówień przez pracowników sklepów detalicznych. Marka planuje również wprowadzenie nowego programu lojalnościowego oraz innych usprawnień na rynkach, na których bezpośrednio prowadzi działalność.

Po modernizacji istniejących stron internetowych w Stanach Zjednoczonych w 2020 roku, Skechers rozpoczął plan wprowadzania i rozwinięcia kolejnych aktualizacji, a także stworzenia nowych stron na całym świecie. Obecnie firma zarządza platformami cyfrowego handlu Skechers w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, a także Azji. Nowa witryna skechers.pl dołącza do grona 8 sklepów detalicznych Skechers Polska, otwartych obecnie w kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum