Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Skracanie czasu dostawy nie jest już elementem przewagi?

Amazon testuje dwugodzinną dostawę artykułów spożywczych zamówionych w sieci Whole Foods. Analityk firmy Jefferies, Christopher Mandeville uważa, że ten ruch może zmusić detalistów do dalszego skracania czasu dostarczania towarów, ale nie oznacza to, że klienci masowo będą korzystać z tej usługi.
Reklama

Analityk zauważa, że większość klientów ma już swoją metodę zamawiania żywności online i korzysta m.in. z Instacart i Postmates. Co więcej -  serwis Amazona jest ograniczony do członków programu Prime w kilku stanach.

Mandeville dodał, że konkurenci w segmencie e-grocery nie zasypują gruszek w popiele i również uatrakcyjniają formy dostawy. Kroger wprowadził opcję z dostawą w ciągu czterech godzin w tym samym dniu, a ponadto oferuje swoim klientom elektroniczne kupony, dzięki którym mogą kupować taniej. 

Także Walmart poczynił znaczne postępy, oferując usługi dostawy tego samego, które z powodzeniem realizuje dzięki przejęciu Bonobos, Jet.com i Parcel. Matthew Fassler, analityk z Goldman Sachs, powiedział, że strategia Walmarta skierowana do konsumentów o średnich dochodach w mniejszych obszarach metropolitalnych jest przekonująca.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum