Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Slippers Family chce sprzedawać milion par butów dla dzieci rocznie

27 września br. wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family na platformie Beesfund. Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego obuwia dla dzieci chce zebrać fundusze na dalszy rozwój, umożliwiający sprzedawanie miliona par butów dla dzieci rocznie, wyłącznie przez internet. Celem emisji akcji jest pozyskanie 2 mln zł.
Reklama
  • Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu.
  • Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100% rok do roku.

 

- Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce - mówi Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun S.A i twórca marki Slippers Family. Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.

Produkcja w sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich.

Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.