Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Specjaliści od logistyki i zarządzania danymi w Omnipack

Omnipack, specjalizujący się w logistyce dla e-commerce, powiększa zespół o cztery nowe osoby w toku ekspansji międzynarodowej. Do zespołu dołączają specjaliści: Marcin Borzoł - Head of Data, Karina Klimczak – Head of Delivery, Jakub Bączykowski - VP Sales, Michał Gębala - Head of Partnerships. Omnipack świadczy usługi dla światowych e-sklepów takich jak Wish, Westwing, czy Australian Bodycare.
Reklama

Z początkiem kwietnia do Omnipack na stanowisko Head of Data dołączył Marcin Borzoł, doświadczony manager w obszarze przetwarzania danych. W Omnipack będzie odpowiedzialny za strategię i zarządzanie obszarem przetwarzania danych.

- Moim celem jest wdrożenie zunifikowanej platformy danych oraz rozwój kompetencji Omnipack w zakresie zaawansowanej analityki biznesowej. Te rozwiązania pozwolą na dalszy wzrost wydajności procesów operacyjnych oraz wspomogą kadrę zarządzającą w podejmowaniu strategicznych decyzji. Docelowo chcemy wdrażać modele predykcyjne oparte o AI / machine learning – komentuje Marcin Borzoł.

Stanowisko Head of Delivery objęła Karina Klimczak. Jej wyzwaniem w Omnipack będzie wyskalowanie zespołów i optymalizacja procesów związanych z software development. Klimczak zdobywała doświadczenie w wiodących firmach z branży IT. W ostatnim czasie współpracowała z STX Next, największym europejskim Python Software Housem, pełniła tam rolę Service Delivery Managera. Wcześniej była związana z firmą produktową Trans.eu, gdzie odpowiadała za planowanie i bieżącą koordynację prac 30 zespołów deweloperskich rozwijających platformę logistyczną.

Stanowisko VP Sales w Omnipack objął Jakub Bączykowski - były szef Travelist i Booking w Polsce, a ostatnio dyrektor generalny grupy hotelowej Górskie Resorty. Był też odpowiedzialny za rozwój obszaru Travel w Groupon Polska. W Omnipack skupi się na strategicznym rozwoju biznesu w Polsce i za granicą.

- Od początku mamy ambicję, by zbudować najbardziej niezawodną i skalowalną sieć fulfillmentową w Europie, przystosowaną do dynamicznie rozwijającego się rynku ecommerce. Ostatnie lata pokazały, że realizując zamówienia sklepów internetowych w modelu full-stack, staliśmy się rozwiązaniem logistycznym, które odpowiada na oczekiwania współczesnego biznesu online. Doświadczenie Jakuba, pomoże nam zdobywać nowych klientów i realizować oczekiwania przedsiębiorców, którzy dotąd nie korzystali z fulfillmentu – mówi prezes Omnipack Tomek Kasperski.

Do zespołu dołączył też Michał Gębala - przedsiębiorca i menedżer z ponad 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem biznesów online. Poprzednio związany z Groupon Polska jako Sales Director oraz z DaWanda Polska jako Country Manager. W Omnipack Gębala objął stanowisko Head of Partnerships.

Zaplecze magazynowe Omnipack

W październiku Omnipack zakończył pracę nad konsolidacją powierzchni w jednej z dwóch swoich lokalizacji - SEGRO Logistics Park Warsaw w Nadarzynie i powiększył magazyn o 10 000 metrów kwadratowych. Tym samym całkowita powierzchnia magazynowa wzrosła do 16 000 mkw. Obecnie firma ma dwa magazyny – jeden w Nadarzynie k. Warszawy, a drugi w Gorzowie Wielkopolskim przy granicy niemieckiej.

Centra logistyczne Omnipack realizują wysyłki w trybie Next Day Delivery na terenie Europy. W zeszłym roku Omnipack uruchomił magazyn w Gorzowie Wielkopolskim przy granicy niemieckiej, co umożliwiło ekspansję i skalowanie biznesu na rynki Europy Zachodniej.

W związku z szerokim portfolio klientów Omnipack, m.in. Olsen, Femi Stories, Nago, Wish, Bizuu, czy DAX Cosmetics albo 9design - magazyny firmy muszą być przystosowane do obsługi zamówień różnych branż, zarówno modowej, kosmetycznej, jak i designerskiej.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum