Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Społem wchodzi w e-grocery. Chce dotrzeć do młodszych konsumentów

Sklep został zaprojektowany i wykonany na potrzeby wszystkich spółdzielni zrzeszonych w KZRSS „Społem". Jest również odpowiedzią na obecne wyzwania rynku oraz rozwoju spółdzielni w następnych latach. - Nasze rozwiązanie będzie realizować dwa cele wzrost sprzedaży Spółdzielni oraz odświeżenie i wspólną promocję marki Społem. W ciągu trzech lat chcielibyśmy osiągnąć 5 proc. udział w sprzedaży asortymenty spożywczego - poinformował Paweł Kochański z KZRSS "Społem".
Reklama

Niektóre spośród 240 spółdzielni spożywców zrzeszonych w KZRSS Społem posiadają już własne, lokalne sklepy internetowe jednak jest to rozwiązanie tymczasowe.

W e-sklepie Społem, którego wersja testowa jest ukończona, klienci po wpisaniu swojego kodu pocztowego będą zapoznawać się z ofertą produktów dedykowaną ich regionowi. Poprzez sklep internetowy klienci będą mieli możliwość zakupu większości asortymentu Spółdzielni: od produktów spożywczych, galanterii, poprzez chemię gospodarczą kończąc na sprzęcie AGD.

- Wraz z rozwojem potrzeb Spółdzielni oraz klientów będziemy wprowadzać kolejne funkcjonalności sklepu. Ponadto planujemy uruchomić moduł cateringowy online w odpowiedzi na zapotrzebowanie części Spółdzielni posiadających gastronomię. Duży obszar działalności sklepu poświęcony jest na produkty sprzedawane pod marką własną Społem - mówi Paweł Kochański.

Uruchomienie sklepu internetowego to element strategii Społem, która zakłada mocniejsze otwarcie się na młodszego konsumenta. Społem rozwijając się na rynku e-grocery chce wykorzystać atut, którego brakuje niektórym innym graczom działającym w tym kanale, ponadto Spółdzielnie spożywców rozrzucone są po całej Polsce co pozwoli osiągnąć odpowiedni zasięg przedsięwzięcia.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum