Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Sprzedaż online Answear.com w 2021 r. wzrosła o 67 proc.

Answear.com według wstępnych danych wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. rdr.
Reklama
  • Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67 proc. w porównaniu do 2020 r., w którym zanotowano sprzedaż online w wysokości 433 mln zł.
  • W IV kw. przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF wyniosły  256 mln zł notując dynamikę IV kw. 2021 versus IV kw. 2020 na poziomie 75 proc.
  • W całym 2021 roku spółka wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 680 mln zł, co oznacza wzrost o 66% proc. w porównaniu do 2020 roku.

 

Czwarty kwartał to okres w którym spółka zanotowała rekordowe wyniki sprzedaży z osiągniętą dynamiką rdr. na kwartalnej sprzedaży w wysokości 78% proc., co w połączeniu ze znakomitymi wynikami 3Q2021 zaowocowało wzrostami drugiego półrocza 2021 na poziomie 76 proc., czyli znacznie powyżej dynamiki osiągniętej w pierwszym półroczu wynoszącej 53%, i to pomimo wysokiej bazy w roku poprzednim. 

 Digital marketing pomógł w wynikach


- Osiągnięte przez Answear.com wzrosty sprzedaży w IV kw. 2021 roku przebiły nasze założenia na ten okres. Wpływ na nie miał szereg czynników, w tym m.in. realizacja nowej strategii komunikacji z klientem, która skupiała się na nowoczesnej, silnej i aktywnej kobiecie oraz zrealizowana w tym duchu trzecia w tym roku szerokozasięgowa kampania marketingowa. Polepszyliśmy efektywność działań w zakresie digital marketingu, co przełożyło się na wzrost ruchu na stronach, a w efekcie na zwiększenie skuteczności finalizacji transakcji, wzrost współczynnika konwersji i średniej wartości koszyka. Należy także wspomnieć o dalszym poszerzaniu oferty produktowej, ulepszeniach technologicznych w obrębie strony www, aplikacji mobilnej i bardzo dobrym odbiorze wśród klientów naszej marki własnej Answear_Lab - powiedział Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Ostatni kwartał 2021 roku to okres, w którym spółka koncentrowała się na rozwoju funkcjonalności własnej platformy e-commerce m.in. dodaniu takich ulepszeń jak: wyszukiwanie graficzne umożliwiające odnajdywanie produktów za pomocą zdjęcia oraz wyszukiwarka z autouzupełnianiem
o dodatkowe rekomendacje produktów, wspierane sztuczną inteligencją. Answear.com wprowadził również nowe mechanizmy komunikacji promocji, które chociażby w okresie Black Friday przełożyły się na zwiększenie współczynnika konwersji. Spółka kontynuowała także proces optymalizacji
w obszarze user experience, takie jak np. nowa strona produktu, czy funkcja check-out w aplikacji mobilnej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.