Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż pod markami własnymi Amazona bije rekordy

Gigant rynku e-commerce, firma Amazon, ma za sobą najlepszy rok pod względem sprzedaży produktów pod markami własnymi – informuje serwis esmmagazine.com, na podstawie danych One Click Retail.
Reklama

Analitycy tej firmy szacują, że w 2017 roku Amazon wygenerował niemal 450 mln USD ze sprzedaży własnych brandów, do których należą: Amazon Basics, Pinzon, Amazon Elements, Happy Belly oraz należąca do Whole Foods linia Everyday Value.

Marka Amazon Basics, obejmująca produkty dla domu, od baterii do filtrów wody, przyniosła około 85 proc. wartości sprzedaży Amazona pod markami własnymi. Analitycy prognozują, że jej sprzedaż za 2017 rok wyniosła około 400 mln USD.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum