Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sprzedaż sklepu centrumrowerowe.pl wzrosła o 124 proc. rdr.

Badania Centrum Rowerowego pokazały, że prawie połowa Polaków nie zrezygnowała z jazdy rowerem zimą, a w I kwartale 2020 serwis rowerowy zanotował wzrost zainteresowania o 124%.
Reklama

Co drugi rowerzysta korzysta z jednośladu niezależnie od pory roku.

Jak podaje Centrum Rowerowe, największą popularnością cieszyły się rowery miejskie. W pierwszym kwartale 2020 r. zanotowały wyniki sprzedaży o 300% większe niż w sezonie zimowym w 2019 roku. Coraz większą popularnością cieszą się także rowery trekkingowe, których wzrost wyniósł ponad 185%.
W badaniu przeprowadzonym we współpracy z SW Research prawie połowa ankietowanych (48,8%) uznała, że motywacją do jazdy rowerem zimą jest chęć uprawiania sportu oraz dbanie o zdrowie i odporność. Ponad 30% uważa, że to coraz cieplejsze zimy oraz atrakcyjna oferta sprzętu, ale również akcesoriów zachęca do aktywności na zewnątrz. Pogoda jest ważnym czynnikiem dla osób powyżej 35. roku życia, a dostępność produktów dla młodszych w wieku 25-34 lat. Jest to także, bez względu na porę roku, rozwiązanie przyjazne środowisku. Ten aspekt został uznany za ważny przez 20% uczestników ankiety. Prawie co trzecia osoba wskazała, że zwiększona aktywność rowerzystów spowodowana jest względami bezpieczeństwa i niechęcią do korzystania z komunikacji miejskiej.

* Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2021 roku przez agencję badawczą SW Research na zlecenie spółki Dadelo S. A., zarządzającej centrumrowerowe.pl, na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.