PARTNER PORTALU

Średnia wartość zamówienia w Answear.com wzrosła do 237 zł

Autor: MK 28 kwietnia 2021 08:51

Średnia wartość zamówienia w Answear.com wzrosła do 237 zł W 2020 r. Answear.com odnotował wzrost rentowności i poprawę wszystkich wskaźników operacyjnych; fot. materiały prasowe

W 2020 r. Answear.com odnotował wzrost rentowności i poprawę wszystkich wskaźników operacyjnych. Liczba wizyt zwiększyła się do 139 mln (+20 proc. rdr.), liczba zamówień wyniosła 2 557 tys. (+24 proc. rdr.).

Rentowność w górę

W 2020 r. Answear.com odnotował wzrost rentowności i poprawę wszystkich wskaźników operacyjnych. Liczba wizyt zwiększyła się do 139 mln (+20 proc. rdr.), liczba zamówień wyniosła 2 557 tys. (+24 proc. rdr.), a współczynnik konwersji poprawił się o 6 p.p. i osiągnął poziom 1,84 proc.  Wzrosła także średnia wartość zamówienia, która w 2020 r. wyniosła 237 zł. Answear.com koncentruje się na segmentach marek ze średniej półki cenowej i premium, co wpływa na wynik średniej wielkości zamówienia. Dlatego też, w minionym roku spółka zwiększyła strukturę marek premium w ofercie z 41 proc. do 47 proc. 

W zeszłym roku nastąpiło także oddanie do użytku 4-poziomowej zautomatyzowanej antresoli w magazynie, co istotnie zwiększyło powierzchnię składowania oraz przyśpieszyło realizację procesów logistycznych. Ubiegły rok to także czas migracji kolejnych rynków do nowej platformy Answear, a także uruchomienia aplikacji na nowych rynkach. 

Debiut giełdowy 

- Bardzo ważnym wydarzeniem w zeszłym roku był dla nas debiut na GPW. Poprzedziło go IPO, z którego pozyskaliśmy 45 mln PLN netto na realizację naszej strategii działania. Jednym z celi emisyjnych była m.in. kampania marketingowa zwiększająca świadomość marki Answear, którą rozpoczęliśmy w grudniu od szerokozasięgowej kampanii TV na wszystkich 7 rynkach, na których działamy. Oczywiście te działania są nadal kontynuowane i mają na celu zapisać się w świadomości obecnych i potencjalnych klientów oraz pokazać, że Answear jest miejscem dla młodego duchem, zamożnego konsumenta szukającego znanych lifestylowych marek. – mówi prezes firmy Krzysztof Bajołek.

Answear.com to internetowa platforma sprzedażowa z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 90 tys. produktów z ponad 400 światowych marek.

Dominującą część oferty stanowią marki premium (Tommy Hilfiger, Guess Jeans, CK, Diesel, G-Star, Karl Lagerfeld DKNY) oraz marki denimowo-streetwearowe (Pepe Jeans, Levi's, Lee, Wrangler, Dr.Martens, Quicksilver, Roxy). Całość oferty dopełniają marki sportowo-outdoorowe (Adidas, Nike, Puma, New Balance, The North Face, Columbia, Jack Wolfskin, Helly Hansen), popularne marki z segmentu ekonomicznego (Mango, Gap, Vero Moda, Jack&Jones), oraz marka własna Answear LAB. 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9865
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.