SSAB Poland wprowadza usługi e-commerce. Będzie można zamówić stal przez internet

Kanał e-commerce obejmuje wszystkie grupy produktowe z oferty standardowych i specjalnych stali SSAB dostępnych w różnych formach i gatunkach. Przykładowo, możliwe jest zamówienie z magazynu wybranych stali wysokowytrzymałych Strenx® oraz trudnościeralnych blach Hardox®. Stale te znajdują powszechne zastosowanie w branży transportowej, dźwigowej, górniczej, recyklingu czy rolnictwie.

Czytaj więcej
Paxy rozwija cross-border dla e-commerce w Europie
Usługi e-commerce umożliwiają sprawdzanie dostępności produktów w magazynie, składanie i powtarzanie zamówień, przeglądanie historii zamówień czy ustalonych dla klienta cen. To przydatne narzędzie dostępne jest z portalu My SSAB przeznaczonego dla klientów. Aktualne dane, jasna nawigacja i obsługa sprawiają, że zakup stali nigdy nie był łatwiejszy i jednocześnie otwierają możliwości współpracy dla nowych klientów, bez względu na wielkość zamówienia.
Oprócz zamawiania produktów online, klienci mają do dyspozycji wszystkie funkcje portalu My SSAB, takie jak śledzenie zamówień, powiadomienia o opóźnieniach, dostęp do certyfikatów i dokumentów związanych z zamówieniami oraz kontakt z przedstawicielem handlowym.
„Naszym celem było ułatwienie pracy klientom poprzez digitalizację tradycyjnych praktyk zakupowych. Chcieliśmy poprawić poziom obsługi i zadowolenia klientów, proponując im platformę handlu elektronicznego dostępną 24 h przez 7 dni w tygodniu. Reakcja klientów jest bardzo pozytywna, pierwsi użytkownicy są naprawdę zadowoleni z praktycznych funkcji platformy i ogólnej dogodności systemu”, mówi Elina Aalto, szefowa działu Digital Commerce, SSAB.
„Polska jest przy tym pierwszym krajem w grupie SSAB, który wdrożył opcję odbioru zamówienia złożonego online jako alternatywę dla standardowych dostaw stali. Jeśli klient chce sam odebrać swoje zamówienie z magazynu, może to zrobić”, dodaje Elina.
Wdrożona usługa stanowi pierwszy etap rozwoju e-commerce w SSAB. W planach znajduje się poszerzenie oferty produktowej dostępnej online oraz wprowadzenie dodatkowych funkcji związanych z zamówieniami internetowymi.

Czytaj więcej
Compensa roszerza ofertę affinity dla e-commerce