Stokrotka Express z usługą DPD Pickup. Wdrożenie koordynuje Pointpack

Wprowadzenie usługi DPD Pickup w sklepach Stokrotka Express to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów dotyczące łatwego dostępu do usług kurierskich. Dzięki rozwojowi punktów nadań i odbiorów przesyłek mogą oni wybrać ulubionego operatora kurierskiego i skorzystać z możliwości obsługi przesyłki w punkcie, np. w placówce handlowej.
Dla klientów korzystających z usług kurierskich w sklepach duże znaczenie ma elastyczność tego rozwiązania, wynikająca m.in. z możliwości wyboru czasu i miejsca nadania lub odbioru przesyłki. Istotne są również bliskość punktu oraz dogodny dojazd, które sprawiają, że z oferty kurierskiej można skorzystać szybko i sprawnie.
Wdrożenie kolejnego kuriera do sklepów Stokrotka Express koordynuje Pointpack S.A., partner technologiczny, odpowiedzialny za nawiązywanie współpracy z sieciami handlowymi oraz kurierskimi.
– Możliwość załatwienia kilku spraw w jednym, dogodnym miejscu i czasie sprawia, że klienci chętnie korzystają z dodatkowych usług dostępnych w naszych sklepach. Odpowiadając na ich potrzeby, rozwijamy więc usługi kurierskie dostępne w Stokrotkach i rozpoczynamy współpracę z nowym operatorem, firmą DPD Polska. Nadawać i odbierać paczki korzystając z usługi DPD Pickup można już we wszystkich sklepach Stokrotka Express – mówi Daria Raganowicz, Specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Działania wdrożeniowo-operacyjne koordynuje spółka Pointpack, która buduje rozwiązania IT, integruje sieci handlowe i firmy kurierskie, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług, zwiększanie zysku oraz pozyskiwanie nowych klientów, umacniając pozycję ich marek na rynku.
Spółka nieustannie nawiązuje kolejne partnerstwa z sieciami handlowymi i firmami kurierskimi. Pointpack przekroczył liczbę 47 mln obsługiwanych przesyłek w ponad 17,5 tys. punktów w całej Polsce.