PARTNER PORTALU

Strefy Marek Allegro generują coraz większą sprzedaż Primavera Parfum

Autor: MK 22 kwietnia 2021 09:16

Strefy Marek Allegro generują coraz większą sprzedaż Primavera Parfum Jędrzej Karasek, Primavera Parfum

W zeszłym roku obroty Primavera Parfum ze sprzedaży produktów w Strefach Allegro wyniosły 3,25 proc. całych obrotów w Grupie. W tym roku firma przewiduje dalsze wzrosty. Prognozy mówią o dynamice na poziomie 100 proc.

Pandemia koronawirusa przyśpieszyła cyfrową rewolucję w Polsce. Coraz częściej kupujemy przez Internet, a obecne na rynku firmy poszukują nowych sposobów na przyciągnięcie klientów. Z pomocą przychodzą coraz popularniejsze w serwisie zakupowym Allegro.pl tzw. Strefy Marek.

Trwająca od kilku lat moda na zakupy online wciąż przybiera na sile. Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce osiągnie poziom 162 mld zł, co oznacza coroczny wzrost o 12%. A przecież mówimy o kanale dotarcia do klientów, który na koniec zeszłego roku posiadał aż 14-proc. udział w całej wartości sprzedaży detalicznej w Polsce. Wzrost popytu pociąga za sobą wzrost podaży. Dziś trudno sobie wyobrazić skuteczne docieranie do klientów z pominięciem kanału online. Potwierdzeniem tego są ostatnie dane rynkowe. W samym 2020 roku zarejestrowano w naszym kraju  blisko 12 tysięcy sklepów internetowych, a ich łączna liczba na początku stycznia tego roku wyniosła 44,5 tys., czyli aż o 21,5 proc. więcej niż rok wcześniej.  Cyfrowa rewolucja oznacza dla klientów większe bogactwo wyboru. Z kolei dla firm niesie konieczność podjęcia jeszcze ostrzejszej walki o konsumenta. Cena jest wciąż ważnym czynnikiem zakupowym dla większości polskich Internautów, ale liczy się również szybkość dostawy, łatwość wyboru i nawigacji po sklepie, a także – a może przede wszystkim - pozycjonowanie marki, czyli jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. To jeden z głównych powodów, dla których coraz więcej przedsiębiorstw uruchamia w serwisie zakupowym Allegro.pl tzw. Strefy Marek, będące nie mniej ważnym kanałem sprzedaży, co własne sklepy internetowe.

Przeczytaj także:

Polski korzenie, globalny zasięg

Polska platforma plasuje się w dziesiątce największych sklepów e-commerce na świecie z liczbą 194 milionów odwiedzin miesięcznie, co daje blisko 18,5 mln klientów na miesiąc, stanowiących około 60% całej, krajowej (internetowej) populacji. Mówimy o swoistym fenomenie, gdy spojrzymy na sąsiadujące z nią marki w zestawieniu – eBay, AliExpress, Rakuten czy Wallmart to przecież globalne brandy, z wysoką rozpoznawalnością we wszystkich zakątkach świata. W czym tkwi sukces polskiej platformy zakupowej? W skrócie, na zróżnicowanych i przede wszystkim obiektywnych opiniach o produkcie, atrakcyjnych cenach oraz dogodnych i dostosowanych do potrzeb klientów sposobach dostawy towarów. Tylko lub aż tyle, aby uzyskać status największego w Polsce serwisu e-commerce. Nie dziwi zatem fakt, że obecność w tym kanale sprzedaży jest absolutnym „must have” dla polskich producentów. Sama jednak obecność to zdecydowanie za mało, żeby zebrać pokaźne grono klientów. Kluczem do sukcesu jest umiejętne, czyli efektywne pozyskiwanie odbiorców. Coraz częściej odpowiedzią na tego typu rozterki są Strefy Marek.

Sprzedaż i promocja w jednym







BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9865
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.