Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Święta w Wielkiej Brytanii w tym roku były skromniejsze?

Wydaje się, że wielu Brytyjczyków zacisnęło pasa w te święta, co oznacza, że detaliści nie zanotowali wielkiego wzrostu sprzedaży – informuje serwis esmmagazine.com, za agencją Bloomberg.
Reklama

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Retail Economics, 47 proc. brytyjskich konsumentów twierdzi, że w tym roku na Boże Narodzenie wydali mniej niż ostatnio. Jedna czwarta stwierdziła, że ​​nie dokona zakupów w okresie świątecznym, ponieważ wydali już pieniądze podczas promocji w Czarny Piątek.

Wzrost inflacji na skutek Brexitu i spadek dochodów ograniczyły wydatki konsumpcyjne w Wielkiej Brytanii w tym roku. Także śnieżna pogoda mogła powstrzymać kupujących przed wyjściem do sklepów, pomimo dużych obniżek cen.

Zdaniem Richarda Lima, dyrektora generalnego działu Retail Economics, w tym roku na sprzedaży świątecznej zyskają przede wszystkim sklepy online. Ponad dwie trzecie konsumentów stwierdziło, że zrobiło zakupy przez internet. Amazon był najpopularniejszym sprzedawcą, a następnie Asda, Tesco i Marks & Spencer.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum