Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Szkoła Gospodarki Cyfrowej wypuszcza pierwszych absolwentów

Szkołę Gospodarki Cyfrowej Professional ukończyli pierwsi kursanci – nowi Product Ownerzy. Jest to pierwsza ze specjalizacji e-commerce, jaka znalazła się edukacyjnym centrum zainteresowania e-Izby oraz szeroko rozumianego e-handlu. Odpowiada na potrzebę rynku i daje szanse osobom, które chcą rozwijać się w cyfrowej gospodarce.
Reklama

Szkoła Gospodarki Cyfrowej Professional odpowiada na potrzeby zgłaszane przez biznes. W okresie dynamicznego wzrostu e-handlu w kraju, firmy zgłaszają nieustanne zapotrzebowanie na nowe kadry. Na różne sposoby rozwijają kompetencje zawodowe w zespołach. Wprowadzanie we własne struktury i na rynek pracy najbardziej pożądanych specjalistów to oczywista konsekwencja tej strategii. Najszybszą drogą do pozyskania tak sprofilowanych pracowników jest poszukiwanie ich jak najbliżej, ale z otwartymi możliwościami dla kolejnych. Dlatego program Szkoły został opracowany nie tylko z myślą o pracownikach sklepów e-commerce, ale też o absolwentach uczelni wyższych oraz osobach, które planują przekwalifikowanie zawodowe w tym kierunku.

 

Praktycy dla praktyków szkolili w zakresie e-commerce

Program kursu dla Product Ownerów opracowali eksperci e-Izby w ścisłej współpracy z menadżerami e-commerce. W tej edycji objął zagadnienia takie jak: wprowadzenie w e-commerce, narzędzia Google, systemy pomiarowe i narzędzia User Experience, strategia omnichannel, metodyki projektowe oraz Big Data. Pozwoliło to nadać zajęciom praktyczny wymiar, zorientowany na efekty. Konstrukcję kursu wzmocniła też wiedza o innych wymaganiach stawianych Product Ownerom przez firmy i organizacje, które potrzebują wyszkolonych specjalistów. Pierwszy kontakt z tymi wymaganiami kandydaci będą mieli już na rozmowach kwalifikacyjnych i dalej podczas onboardingu. Wtedy przekonają się o wartości ukończonego kursu.

Reskilling i upskilling

Czy 3-miesięczny kurs Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional wystarczy, aby przyszli profesjonaliści odnaleźli się na nowych stanowiskach pracy? Na pewno Szkoła dała im dostęp do narzędzi, których używa się na co dzień w e-commerce. Podpowiedziała jak z nich korzystać, gdzie szukać dalszej wiedzy. Wiele zależy od świeżo upieczonych Product Ownerów i ich postawy. Samo środowisko e-commerce daje wielkie możliwości rozwoju. Od zmiany profilu zawodowego do nieustannego podnoszenia kompetencji. Jest to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin krajowej gospodarki.

 

Otwarte, rozwojowe środowisko

Atmosferę sprzyjającą rozwojowi oraz pełną serdeczności można było odczuć podczas uroczystej graduacji szkolenia dla Product Ownerów, z udziałem wykładowców kursu. Certyfikaty ukończenia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional w imieniu Patrycji Sass-Staniszewskiej, prezes e-Izby, wręczyła Klaudia Bonder, kierownik ds. edukacji w e-Izbie.

HR-owe przyspieszenie

Zapotrzebowanie rynku e-commerce na nowych specjalistów nie maleje, dlatego e-Izba już 28 stycznia uruchamia kolejną edycję kursu dla Product Ownerów. Szkolenie – tak jak dotychczas – będzie prowadzone w formule hybrydowej, z przewagą e-learningu. Zajęcia stacjonarne będą odbywały się w warszawskim biurze e-Izby, przy ul. Łuckiej 18.

W programie przewidziane są zajęcia teoretyczne i warsztatowe oraz praca indywidualna i grupowa. Warunkiem otrzymania certyfikatu e-Izby jest uzyskanie odpowiedniego wyniku z testu wiedzy. Wszystkie firmy e-commerce, które chcą przekwalifikować lub dokształcić swoich pracowników, powinny poważnie rozważyć tę możliwość.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum