Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Tesco wprowadza usługę „Zamów i odbierz” do 5 kolejnych lokalizacji

Tesco reaguje na potrzeby klientów w obszarze sprzedaży internetowej. W maju rozszerzona została usługa „Zamów i odbierz” i na mapie Polski pojawiły się kolejne lokalizacje, w których klienci mogą zamawiać produkty online.
Reklama

Obecnie rozwiązanie pojawiło się także w sklepach Tesco w Opolu, Częstochowie, Zielonej Górze, Jeleniej Górze i Kielcach. Łącznie w całym kraju działa już 14 takich punktów.

- W maju uruchomiliśmy usługę „Zamów i odbierz” w pięciu dodatkowych miastach. Pozwala nam to na obsługę 15% więcej klientów w ramach tego tylko rozwiązania. Cały czas analizujemy także inne możliwości i pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych klientów. Kolejne nowości, poszerzające dostępność naszych usług, pojawią się już wkrótce – podkreśla Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.

W ramach usługi klienci mogą zamówić produkty online, odebrać je w sklepie lub wybrać dostawę do domu przez firmę taksówkową, współpracującą z Tesco. 

-  E-zakupy cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem naszych klientów. Wiemy, jak ważny jest dla nich bezpieczny dostęp do żywności, dlatego podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu usługi „Zamów i odbierz” o kolejne lokalizacje. Zamówienie można zrobić na komputerze lub smartfonie, nasi pracownicy pakują zakupy, wybierając najświeższe produkty z półek, a odbiór zakupów zajmuje kilka minut. Już teraz w każdym tygodniu taką opcję wybiera ok. 2 tysiące naszych klientów w Polsce – dodaje Magdalena Tomalska, zarządzająca operacjami online Tesco na polskim rynku.

Tesco Polska to sieć 330 sklepów  – supermarketów i hipermarketów kompaktowych – działająca na polskim rynku już od ponad 20 lat.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum