Tesco zamyka internetową witrynę Wine by the Case
Tesco podjęło decyzję o zamknięciu kolejnej usługi internetowej - Wine by the Case. Spółka uznała, że nie ma możliwości dojścia do rentowności dla tej samodzielnej oferty internetowej.
Usługa zostanie zamknięta w dniu 8 października. Klienci nadal będą mogli nabywać wina w sklepach Tesco i za pośrednictwem witryny Tesco.com.
- Decyzja jest częścią planu Tesco, by uprościć usługę internetową i pozwoli klientom na zakup artykułów spożywczych, odzieży i ogólnych towarów za pośrednictwem jednej witryny – informuje Tesco.
Przeczytaj także:
Jak oceniają analitycy IGD Retail Analysis, krok ten świadczy o dążeniu Tesco do realizacji strategii poprawy marży. Spółka chce dojść do marży na poziomie 3,5% do 4,0% do 2020 r. Wcześniej Tesco oceniało Internet jako mniej zyskowny kanał sprzedaży. Grupa już podjęła kilka inicjatyw aby rozwiązać ten problem, w tym podniosła wysokość minimalnego zamówienia z 25 £ do 40 £ i zamknęła operację Tesco Direct.
- Zamknięcie mało znanej usługi Wine by the Case pomoże uczynić usługę internetową prostszą w obsłudze, a klientom łatwiej nawigować po tesco.com. Pozwoli to również na uwolnienie zasobów, które można będzie zainwestować gdzie indziej w działalność online, na przykład w integrację operacji online Bookera z Tesco – oceniają analitycy.
Przeczytaj także:
Zauważają oni, iż zamknięcie Wine by the Case następuje w momencie rosnącej konkurencji w zakresie zamawiania wina. Z tym segmencie popularność zyskuje Aldi, dzięki własnej ofercie wina online i usługom subskrypcji, takim jak Majestic Wine's Concierge.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
78554 2018-09-06 18:42:28
Coś chyba Wam nie poszedł ten artykuł...
- 15:27 Nowy prezes spółdzielni Cukry Nyskie
- 15:22 Żabka wydała ponad 2 mln zdrapek
- 15:20 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 15:04 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- 14:43 Owady zagoszczą na talerzach? UE zatwierdziła produkcję żywności z mącznikiem...
- 14:28 W 2020 r. przybyło netto 2,2 tys. lokali gastronomicznych
- 14:21 Grupa Chorten poszerza ofertę marki własnej o masło
- 13:46 Credit Agricole: Wzrost cen żywności najniższy od stycznia 2019 r.
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.