Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Uber zwolni na świecie 400 pracowników zajmujących się marketingiem

Amerykański koncern Uber świadczący usługi przewozu osób zapowiedział, że na całym świecie zwolni 400 pracowników zajmujących się w firmie marketingiem - podała agencja Bloomberga. Decyzja jest podyktowana obawami o kondycję finansową firmy.
Reklama

Dyrektor generalny Ubera Dara Khosrowshahi w poniedziałek drogą elektroniczną poinformował pracowników o redukcji zatrudnienia. W wiadomości podkreślił, że "istnieje ogólne poczucie, że kiedy rośniemy szybko, zwalniamy". Dodał również, że "w miarę jak firmy rosną dzieje się to naturalnie, ale trzeba coś z tym zrobić, i to szybko".

Jak zauważyła agencja, planowana redukcja zatrudnienia będzie skupiać się na pracownikach działów marketingu i komunikacji i obejmie około 1,6 proc. wszystkich zatrudnionych w Uberze osób na całym świecie. Jest to pierwsza poważna reorganizacja tego działu odkąd stanowisko dyrektora ds. marketingu w czerwcu objęła Jill Hazelbaker. Jej poprzedniczka Rebecca Messina w trakcie swojej dziewięciomiesięcznej kadencji nadzorowała zespół około 1,2 tys. osób.

"Wiele naszych zespołów jest zbyt dużych, co powoduje nakładanie się pracy i niejasne decyzje oraz może prowadzić do miernych wyników" - wyjaśnił w wiadomości do pracowników Khosrowshahi.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum