Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

VRG intensyfikuje współpracę z międzynarodowymi platformami e-commerce

Marki z portfolio Grupy VRG są już dostępne dla klientów z kilkudziesięciu rynków europejskich poza Polską, za pośrednictwem platform multibrandowych. Jeszcze w tym roku Grupa chce nawiązać współpracę z nowymi partnerami i rozszerzyć sprzedaż na kolejne kraje, w tym Rosję. Rozwój internetowego kanału sprzedaży jest jednym ze strategicznych priorytetów VRG na bieżący rok.
Reklama

VRG na czołowych platformach

VRG zintensyfikowało w tym roku rozwój sprzedaży online poprzez wiodące w branży fashion platformy e-commerce: Zalando, Modivo, Limango, Factcool oraz Peek&Cloppenburg. Jako pierwsza współpracę z Zalando nawiązała jeszcze w 2020 roku marka Deni Cler Milano. Na początku br. jej asortyment pojawił się też w sklepie online Peek & Cloppenburg. Na przełomie 2020 i 2021 roku na należącej do CCC platformie Modivo zadebiutowała Vistula. Od lipca 2021 roku na Zalando pojawiły się Wólczanka i Vistula. We wrześniu br. dołączył do nich Bytom. Od 28 października na Limango ruszyła druga w tym roku kampania „flash sale” największej internetowej marki VRG, Wólczanki (pierwszy raz marka pojawiła się w ofercie dla klientów klubu w czerwcu). Również wybrane kolekcje marki W.KRUK i należącej do niej Picky Pica zaistniały w tym roku na Modivo (w sierpniu).

O ile za pośrednictwem Zalando VRG sprzedaje w tej chwili swoje produkty wyłącznie w Polsce, to już poprzez pozostałe platformy oferta marek odzieżowych stała się dostępna dla konsumentów na w sumie 24 rynkach zagranicznych. Grupa sprzedaje dziś swój asortyment w Austrii, Bośnii, Chorwacji, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, na Litwie, Łotwie, w Niemczech, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, we Włoszech i na Węgrzech.

Wólczanka na Westwing

Na tym nie koniec. W połowie listopada oferta Wólczanki pojawi się na nowej platformie - Westwing. Dzięki temu marka stanie się dostępna poza Polską w Czechach i na Słowacji. W.KRUK i Picky Pica także planują ekspansję zagraniczną (obecnie asortyment marek na Modivo jest dostępny tylko w Polsce). W niedalekiej przyszłości Grupa planuje uruchomić sprzedaż na terenie Rosji – również we współpracy z partnerem. Plan VRG zakłada konsekwentne aktywacje kolejnych platform i kolejnych rynków w przyszłości. 

- Nasze wyniki sprzedaży z bieżącego roku wyraźnie pokazują, że spółka skutecznie buduje przychody jeśli mocno stoi na obu dystrybucyjnych nogach – offline i online – komentuje Michał Zimnicki, wiceprezes zarządu VRG i CFO, odpowiadający za piony logistyki, IT i HR. – Powrót klientów do salonów stacjonarnych daje nam bardzo silny impuls sprzedażowy, ale nie mamy zamiaru tracić impetu, jaki pandemia dała naszemu e-commerce. Stąd kontynuacja inwestycji w kanały własne i korzystanie z nowych możliwości, jakie dają partnerstwa z zewnętrznymi platformami. Wszystko po to, aby jak najszybciej wrócić do poziomów sprzedaży sprzed 2020 roku i budować coraz wyższe wolumeny na przyszłość – dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.