Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W rok asortyment kategorii Zalando Pre-owned wzrósł dziesięciokrotnie

Zalando, europejska platforma modowa i lifestyle'owa, świętuje rok kategorii Pre-owned. Od czasu jej wprowadzenia we wrześniu 2020 roku jej asortyment urósł dziesięciokrotnie z 20 000 do ponad 200 000 artykułów w Zalando Fashion Store, dostępnych na 13 z 23 europejskich rynków.
Reklama
  • Asortyment kategorii Zalando Pre-owned wzrósł dziesięciokrotnie od czasu jej wprowadzenia w 2020 roku
  • W 2021 roku w ramach Zalando Pre-owned polscy konsumenci najczęściej kupowali swetry i bluzy, sukienki oraz jeansy
  • Dedykowana kampania marketingowa „Koniec dramatów" podkreśla wygodę zakupów w ramach Zalando Pre-owned
     

 

Polska była pierwszym krajem, obok Niemiec, Hiszpanii, Belgii, Francji i Holandii, gdzie usługa została uruchomiona. W kategorii bestsellerów w Polsce znalazły się swetry i bluzy (17%), sukienki (15%) oraz jeansy (15%).

Przeczytaj także:

Aby uczcić rocznicę, Zalando rozpoczyna dedykowaną kampanię marketingową „Koniec dramatów", podkreślającą wyjątkowy poziom wygody oferowany przez Pre-owned.

 „Kategoria Pre-owned odgrywa kluczową rolę na naszej drodze, by  stać się punktem wyjścia dla mody", mówi Torben Hansen, Wiceprezes ds. Recommerce w Zalando. "W ciągu ostatniego roku otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie na temat naszej kategorii Pre-owned. Klienci doceniają szybką dostawę, wysoki komfort w zakresie metod płatności i zwrotów, a także nasze pozbawione plastiku opakowania. To główne powody, dla których umieściliśmy wygodę w centrum naszej nowej kampanii Pre-owned Koniec dramatów. Prezentuje ona doświadczenie Pre-owned – łączące przyjemność z zakupów modowych, świeżość i wyrażanie siebie, z bardziej zrównoważoną modą i niezrównaną wygodą" – dodaje. 

 „Koniec dramatów" obejmuje kampanię 360° wykorzystującą działania z obszaru PR i influencer marketingu, media społecznościowe oraz kampanię telewizyjną na 11 rynkach. Przedstawia ona typowe zmagania, których konsumenci doświadczają podczas kupowania odzieży używanej i podkreśla zalety kategorii Pre-owned Zalando – oferującej prostsze i bardziej niezawodne doświadczenie zakupowe. 

  

W ramach kampanii aktor Omar Rudberg, aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa, aktorka i aktywistka LGBTQA+ Lola Rodriguez oraz włoski aktor Pietro Turano przekażą swoje ubrania, wzbogacając asortyment Pre-owned na Zalando. Ich kolekcja będzie dostępna w Zalando Fashion Store od 27 września, a linki do niej prowadzące udostępniane w kanałach mediów społecznościowych Zalando.

Zalando Pre-owned – na czym polega? 

Proces Zalando Pre-owned jest prosty: wszyscy klienci mogą w prosty sposób wystawić używane ubrania, przesyłając zdjęcie każdego produktu oraz dodając jego kategorię i markę. Jeśli ubranie zostało zakupione na Zalando, pojawi się automatycznie w sekcji posiadanych produktów na koncie użytkownika, gdzie dostępne będą także wszelkie szczegółowe informacje. Użytkownicy zobaczą wówczas kwotę voucheru, którą mogą otrzymać za wystawione produkty. Do nich będzie należał wybór, czy zechcą otrzymać odpowiednią kwotę w formie karty podarunkowej Zalando, czy przekazać ją poprzez platformę dla wybranej partnerskiej organizacji charytatywnej. Zalando przyjmuje obecnie odzież ponad 3 000 popularnych marek.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.