Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

W tym roku pojawi się 4-5 tys. nowych maszyn paczkowych

W tym roku stanie 4–5 tys. nowych maszyn, a operatorzy rywalizują o lokalizacje. To ułatwienie nie tylko dla e-kupujących, zarabiają także deweloperzy czy spółdzielnie – informuje Rzeczpospolita.
Reklama

Po latach dynamicznego rozwoju InPostu, który w Polsce ma już ponad 11 tys. paczkomatów, teraz podobne urządzenia stawiają też Allegro, AliExpress czy Poczta Polska. W efekcie w tym roku rynek urośnie o nawet 4–5 tys. nowych urządzeń. Każde to nie tylko koszt samej maszyny, ale również opłaty za ustawienie, na których zarabia wiele podmiotów.

Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że wiele spółdzielni mieszkaniowych w miastach dostaje nawet po kilka ofert. Za postawienie małego automatu mogą pobierać od ok. 300–400 zł miesięcznie plus opłata za zużyty prąd. Za duży ponad 1 tys. zł.

Firmy mimo rosnącej liczby operatorów szybko stawiają kolejne maszyny. – Pojawiło się kilka zapowiedzi budowania własnych sieci, my jednak nie oglądamy się na różne mniej lub bardziej realne deklaracje, tylko spokojnie robimy swoje. Uruchamiamy po ponad 100 nowych paczkomatów tygodniowo, oddaliśmy już pierwsze autonomiczne maszyny zasilane energią słoneczną i konsekwentnie realizujemy plan założony w strategii – mówi Wojciech Kądziołka, rzecznik InPost. Firma niedawno uruchomiła urządzenie o nr 13 tys. – Do końca roku na pewno poinformujemy o kolejnych krokach milowych w rozwoju całej sieci – dodaje.

więcej na rp.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.