Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Walmart wchodzi w zakupy na żywo. Jason Derulo gospodarzem wydarzenia na Twitterze

W najbliższą niedzielę Walmart, jako pierwszy detalista, przetestuje usługę zakupów na żywo na Twitterze. Użytkownicy będą mogli kupować produkty prezentowane podczas transmisji live.
Reklama

Największą popularnością transmisje sprzedażowe live cieszyły się pod koniec 2020 roku, w szczytowej fazie pandemii i zamkniętych sklepów stacjonarnych oraz galerii handlowych. Na taką sprzedaż decydowało się wiele właścicieli butików odzieżowych. Teraz interesują się nią duże marki.

Walmart on Twitter

Walmart oznaczył wydarzenie na Twitterze jako „cyber deals”. Prezentację firmy poprowadzi piosenkarz Jason Derulo. Podczas 30-minutowego pokazu przedstawi ofertę sklepu m.in. z następujących działów: elektronika, artykuły gospodarstwa domowego, odzież oraz dekoracje sezonowe. Użytkownicy mogą oglądać wydarzenie za pośrednictwem konta Walmart na Twitterze. Konsumenci będą mogli kupować prezentowane produkty oraz komentować transmisję wysyłając tweety.

Zakupy na Twitter

Twitter wprowadził usługę zakupów w lipcu br. Platforma umożliwia firmom prezentowanie produktów bezpośrednio na swoim profilu. Podczas testów swoje produkty prezentowała firma GameStop.

 „Transmisje na żywo na Twitterze pozwalają firmom łączyć się z najbardziej wpływowymi fanami, a dodanie funkcji zakupów jest logicznym dodatkiem, który przyciągnie i zaangażuje wrażliwą publiczność”, podała platforma w oświadczeniu.

W ciągu ostatniego roku Walmart zorganizował około 15 wydarzeń na żywo na różnych platformach. Pierwsze miało miejsce na TikToku prawie rok temu. 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.