Westwing Home & Living z nowym kanałem sprzedaży w Polsce

Uruchomienie sklepu internetowego WestwingNow.pl to kolejny krok w rozwoju marki Westwing na polskim rynku. Oferta sklepu powstała w oparciu o najczęstsze wybory klientów klubu zakupowego Westwing.pl. Aktualnie obejmuje ponad 15 000 produktów, wśród których znajdziemy meble, oświetlenie, dywany, tekstylia, dodatki oraz dekoracje. Wszystkie przedmioty prezentowane na stronie wyróżniają się precyzją wykonania, jakością oraz pięknym designem. Liczba artykułów dostępnych na WestwingNow.pl stale rośnie i w przyszłości będzie zmieniać się wraz z nowymi trendami wnętrzarskimi.
Z myślą o użytkownikach wprowadzono przydatne funkcje ułatwiające zakupy: wyszukiwanie, sortowanie i tworzenie list życzeń. Zamówienia są dostarczane do klientów bezpośrednio
z magazynu w Berlinie i w przypadku większości czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
– WestwingNow.pl to odpowiedź na potrzeby osób, które nie zawsze mają możliwość przeglądania stylistycznych kampanii na Westwing.pl. Sklep internetowy WestwingNow.pl to stały asortyment, staranna selekcja produktów, a także krótki czas dostawy – dzięki któremu znacznie skróciliśmy drogę od inspiracji do zakupu i w konsekwencji szansy na odmianę wnętrza – mówi Przemysław Kowalewski, dyrektor zarządzający Westwing Home & Living na Europę Środkową.
Westwing Home & Living działa obecnie w 14 krajach. Polska jest trzecim rynkiem, który zdecydował się na uruchomienie sklepu internetowego. WestwingNow funkcjonuje już w Holandii i Niemczech.
Firma Westwing Home & Living jest obecna na polskim rynku e-commerce od 2011 roku. Przez pierwsze 5 lat działalności marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową w formacie klubu zakupowego.