PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Wiceprezes ING: Najważniejsze w budowaniu przewagi konkurencyjnej jest customer experience

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2020 09:47

Customer experience to obecnie jedna z najważniejszych kwestii w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dziś właściwie nie ma już firm, które nie działają cyfrowo, dlatego konkurencja przeniosła się na obszar doświadczenia zakupowego – mówił Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu, ING Bank Śląski SA, podczas podczas panelu Konsument jutra, która odbyła się podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

Zdaniem Marcina Giżyckiego, w środowisku bankowości elektronicznej najważniejsze jest, by ta usługa była dobrze zaprojektowana. - Istotne jest dobre zaprojektowanie systemu, który będzie intuicyjny, przystępny z poziomu smartfona, szybki, zrozumiały, aby było wiadomo, jak postąpić na każdym poziomie systemu. Miejsce, w którym klient nie wie, co powinien zrobić powoduje rezygnację – mówił Marcin Giżycki.

Kolejna sprawa to jasno komunikowane wartości. – Musimy komunikować, dla kogo jest produkt, po co, jak można go kupić i jak można się wycofać. Wiele klientów banków kupuje różne produkty finansowe na próbę i powinni mieć możliwość łatwo wycofać się. Nie ma gorszej sytuacji jak ta, kiedy łatwo jest kupić a trudno się wycofać. Z punktu widzenia długookresowej relacji z klientami, te dwie rzeczy powinny być porównywalnie łatwe - oceniał.

Marcin Giżycki zauważył, że w pandemii wzrosło znaczenie bankowości internetowej. – Migracja tzw. usług codziennych z placówek do kanału online już nastąpiła kilka lat temu. Teraz jesteśmy na etapie, jak to przełożyć z dużego ekranu na mały ekran. Mocno komunikujemy, że bank jest w twoim telefonie. Każda usługa jest projektowana w ten sposób, że można ja wykonać z poziomu telefonu komórkowego. Z naszej perspektywy to znaczące przyspieszenie, ale nie zmiana zachowań - mówił Marcin Giżycki. Jak zaznaczył, dzięki bankowości mobilnej, wzrasta ilość interakcji z klientami. - Ilość kontaktów i interakcji zaczyna sięgać setki milionów, zbliżamy się do miliardów, mając 4 mln aktywnych klientów - mówił.

XII Europejski Kongres Gospodarczy w tym roku został zorganizowany w formule hybrydowej, czyli zarówno stacjonarnie w katowickim centrum kongresowym, jak i online. Przez trzy kongresowe dni (2-4 września) w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbyło się łącznie ponad 70 debat i dyskusji z udziałem ok. 400 prelegentów. EKG przyciągnął do Katowic 3,5 tys. osób, do udziału w wydarzeniach online zarejestrowało się ponad 6,7 tys. osób, a unikalna liczba użytkowników, którzy obejrzeli debaty online, przekroczyła 100 tys.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6632
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.