PARTNER PORTALU

YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie

Autor: EK 12 kwietnia 2021 18:07

YOPE: Docelowo chcemy, żeby nasze produkty były w TOP 10 na Amazonie fot. Maciej Dulski, YOPE

- Uruchomienie sprzedaży na platformach typu marketplace od zera, zarówno w Polsce jak i w USA, nie jest dla YOPE wielkim wyzwaniem. Natomiast wdrożenie skutecznej polityki cenowej oraz dystrybucyjnej tak, aby generować silne wzrosty oraz rentowny biznes, już jest - mówi Maciej Dulski - Chief Digital Officer YOPE.

- W pierwszych miesiącach działalności konieczne są znaczne inwestycje w marketing na platformie, które mogą sięgać nawet kilkudziesięciu procent przychodów oraz w błyskawiczną logistykę produktów do konsumentów, najlepiej świadczoną w programie Amazon Prime (model FBA). Dzięki temu możemy aspirować, aby nasze produkty weszły do grona TOP 300 w danej kategorii w pierwszym kwartale, TOP 100 w drugim oraz docelowo w TOP 10. Oczekiwania co do wzrostów rok do roku są minimum dwucyfrowe, natomiast znaczące przyrosty planujemy generować poprzez wdrożenia nowych produktów i kategorii - wyjaśnia Maciej Dulski.

Przedstawiciel marki zauważa, że wdrożenia nowych produktów to element konieczny rozwoju YOPE. - YOPE to znana i lubiana marka kosmetyczna, a konsumenci są otwarci na nowe produkty i chętnie sięgają po oferowane przez nas nowości. Z jednej strony przywiązują się do wybranych produktów, i tak na przykład, w zależności od kanału sprzedaży, hitem są środki czystości w sklepie internetowym, mydła i żele w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, a na zagranicznych platformach typu marketplace świetnie sprzedają się nasze kremy do rąk i balsamy. Z drugiej strony wprowadzane przez nas nowości są przyjmowane wręcz z entuzjazmem i stąd znaczące wzrosty generujemy właśnie na wdrożeniach nowych linii zapachowych w obecnych już kategoriach, jaki i ekspansji na nowe kategorie, takie jak na przykład kosmetyki do twarzy. Tu mogę już zdradzić, że start komunikacji marketingowej i sprzedaży nowej serii pielęgnacyjnej planujemy na połowę kwietnia, zarówno w sieciach nowoczesnych jak i w kanale online, tj. w sklepie internetowym Yope.me oraz na platformach typu marketplace. Wchodzimy w zupełnie nową dla nas kategorię i liczymy, że siła marki sprawi, że konsumentki i konsumenci zaufają nam także w kwestii pielęgnacji twarzy - dodaje Maciej Dulski.

Odnosząc się do wyzwań logistycznych Maciej Dulski zauważył, że w dobie pandemii Covid-19 widać inflację kosztów logistyki oraz obniżony serwis usług logistycznych w zakresie obsługi klienta, a także wydłużenie czasu dostaw. - Choć trudno w to uwierzyć, w skrajnych przypadkach dostawy paletowe (B2B) na terenie Europy potrafią docierać do klienta nawet po miesiącu. Brexit spowodował przejściowe problemy z zatowarowaniem klientów w UK oraz wydłużony czas realizacji usług i odpraw celnych. Sama logistyka międzynarodowa produktów kosmetycznych nie jest jednak dla YOPE wyzwaniem. Widzimy natomiast, jak zmieniły się wymagania poszczególnych klientów zagranicznych w tym zakresie. Dodatkowe wymogi zabezpieczenia produktów w transporcie oraz etykietowania opakowań zbiorczych wydłuża czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Obecnie logistyka naszych produktów na rynku międzynarodowym przebiega w sposób płynny i planowy - podsumowuje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Prawdilla w oczy 2021-04-17 22:11:09

    A co w tych mydłach niby takiego fajnego? Drogie jak sto skwxysnyów, ladnie opakowane a mydło jak mydło, nic nazwyczajnego.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


PARTNERZY SERWISU

partner serwisu partner serwisu



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9401
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.