Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka Jush w 7 miastach. Specjalna promocja na mikołajki

Aplikacja Żabka Jush, stworzona przez Lite e-Commerce, działa już w siedmiu miastach w Polsce.
Reklama

Usługa debiutowała niecały rok temu w Warszawie, a od tego czasu rozszerzyła zasięg swojej działalności o Gdańsk, Sopot, Katowice, Kraków, Poznań i Piaseczno. W asortymencie usługi znajduje się ponad 1500 artykułów, czyli znacznie więcej niż w standardowym sklepie osiedlowym, gdzie najczęściej robimy szybkie zakupy.

Żabka Jush z ofertą na mikołajki

- Warto zbierać wspomnienia, a nie rzeczy. Właśnie taka nauka płynie z wypowiedzi dzieci, które w najnowszym wideo Żabki Jush opowiadają co najbardziej lubią robić z rodzicami. To właśnie wspólne chwile spędzone na zabawie i eksplorowaniu świata są dla najmłodszych najważniejsze. Z okazji mikołajek opiekunowie znajdą w aplikacji bilety w specjalnej cenie, które można zrealizować w popularnych miejscach zabaw dla dzieci w Warszawie. Dzięki temu czas spędzony na zakupach można zamienić na radosne wspomnienia, bowiem w codziennych zakupach pomoże nam Żabka Jush - promuje Żabka.

Sieć przygotowała kampanię z okazji mikołajek. W jej ramach powstało specjalne wideo, na którym głównymi bohaterami są dzieci w wieku przedszkolnym. Z ich wypowiedzi kształtuje się prosta idea, która mówi że najważniejszą rzeczą w życiu są wspomnienia. Szczególne te radosne, spędzone w ciepłym rodzinnym gronie, a nie na codziennych obowiązkach.  „Kiedy tata po pracy się ze mną bawi”, „układać puzzle”, „chodzić do zoo” czy po prostu „gdzieś pojechać” – to jedne z wielu odpowiedzi, których dzieci udzielają zapytane co lubią robić. Aktywacja jest kontynuacją kampanii “No i super, że nie macie czasu na zakupy” Żabki Jush, która przekonuje, że zakupy zrobią się same, a zaoszczędzony czas warto przeznaczyć na rzeczy ważne.  Stworzone przez Żabkę Jush wideo można zobaczyć pod tym linkiem, a także w mediach społecznościowych aplikacji.

Bilety na niezapomniane chwile w Żabce Jush

- Uruchomienie naszej usługi to odpowiedź na realne potrzeby konsumentów, którzy oczekują nie tylko tego, że dostaną zakupy tu i teraz. Chcą rozwiązań ułatwiających życie. My to im oferujemy, dzięki czemu są w stanie zyskać więcej wolnego czasu. Na przykład na zrobienie czegoś fajnego, z tymi których kochają najbardziej – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.

W aplikacji z okazji mikołajek od 6 grudnia są dostępne bowiem specjalne bilety za symboliczną złotówkę. Upoważniają one do wejścia do Jungle Academy, centrum artystyczno-rozrywkowego zaaranżowanego w klimacie dżungli lub FIGLOWISKA, krytego lodowiska czynnego 24 godziny na dobę.

W Żabce Jush będzie łącznie 100 biletów – po 50 na każdą z tych atrakcji. Wystarczy, że użytkownicy dodadzą bilet do swojego koszyka, a zostanie on dostarczony razem z ich zamówieniem. Jeden bilet uprawnia opiekuna z dzieckiem do jednorazowego wejścia do danego miejsca. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum