Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Żabka Polska na EEC2020: Naszej aplikacji używa już ponad 3,5 mln osób

Digitalizacja pomaga w budowaniu customer experience – mówiła Anna Grabowska wiceprezes zarządu ds. komercyjnych, Żabka Polska, podczas dyskusji Konsument jutra, która odbyła się podczas XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Jak poinformowała, z aplikacji „żappka” korzysta już ponad 3,5 mln osób.
Reklama

- Pracujemy nad tym, by nasza aplikacja „żappka” była pomocna i przyjazna w obsłudze. Pozwoliliśmy sobie aby miała lekki styl, nawet żartobliwy, dzięki czemu buduje kontekst emocjonalny. Robimy to przez grywalizację, zadania. Np. prosimy, by ktoś odwiedził nasz sklep trzy razy w tygodniu albo kupił sobie zielone produkty i za to nagradzamy – wymieniała Anna Grabowska.

- Wprowadziliśmy możliwość oglądania filmików w naszej aplikacji, a obecnie testujemy zabawy słowne, gdzie klienci nagrywają się, mówiąc coś żartobliwie do telefonu lub śpiewając i otrzymują za to nagrody. Oczywiście pomagamy im także kupić coś atrakcyjnego albo w lepszej cenie. Wprowadziliśmy możliwość zakupów po bardzo niskich cenach w przeciągu krótkiego czasu, np. dwóch godzin i widzimy, jak szybko klienci reagują, aby zdobyć ten produkt. Wprowadzamy też limitowane produkty tylko dla użytkowników aplikacji, np. oryginalny smak energetyka, by mogli go pokazać w swojej grupie rówieśniczej - tłumaczyła.

Okazuje się, że osoby korzystające z aplikacji mają wyższy poziom satysfakcji z zakupów. Poza tym, dzięki aplikacji Żabka może testować nowe rozwiązania, bo ma ogromną, reprezentatywną grupę „respondentów”.

- Naszej aplikacji używa ponad 3,5 mln osób, zatem mamy bardzo dużą grupę osób odpowiadających na pytania, czy dana promocja, loteria czy produkt są atrakcyjne. Czasami nawet pytamy, jaki smak czipsów mamy wprowadzić. W pewnym sensie w ten sposób zastępujemy tu agencje badawcze – mówiła wiceprezes zarządu ds. komercyjnych, Żabka Polska. - Widzimy, że satysfakcja z zakupów przekłada się na liczbę odwiedzin w sklepach. Użytkownik aplikacji odwiedza nas średnio 13 razy w miesiącu, a klienci bez aplikacji 10 razy w miesiącu – dodała.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum