Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zainteresowanie prezentami komunijnym w sieci wzrosło o blisko 30 proc.

Wraz z majówką rozpoczyna się sezon uroczystości komunijnych. Polacy w tym roku wydadzą na prezenty średnio o kilkadziesiąt złotych więcej niż przed rokiem. W przypadku sklepów internetowych ta kwota to średnio ponad 550 złotych – wynika z najnowszej analizy serwisu Ceneo.pl. W porównaniu do ubiegłego roku zainteresowanie prezentami komunijnym w sieci wzrosło o blisko 30 proc.
Reklama

Za sprzedawcami i producentami już pierwsza fala zamówień prezentów komunijnych. Poszukiwania upominków rozpoczęły się w połowie kwietnia. Kolejna zwiększona liczba zamówień spodziewana jest po majowym weekendzie. Wpływ na to mają m.in. późniejsze tegoroczne święta wielkanocne. Serwis Ceneo.pl postanowił sprawdzić, które kategorie w tym roku są najpopularniejsze wśród klientów szukających prezentów komunijnych. Na czele bez zmian. Lider w tym zestawieniu jest niezmienny od lat – to kategoria z rowerami. Tuż za nią znalazły się produkty z takich kategorii jak deskorolki oraz dewocjonalia. Na kolejnych miejscach wylądowały takie kategorie jak: zegarki, hulajnogi, aparaty fotograficzne, smartwatche, konsole do gier. Ranking najpopularniejszych prezentów zamykają przedmioty z takich kategorii jak słuchawki, drony, klocki – wymienia Tomasz Jankowski PR Manager Ceneo.pl.

Wiele osób szukając prezentu, stawia też na wygodę i bezpieczeństwo oraz oszczędność czasu. W porównaniu do ubiegłego roku zainteresowanie upominkami komunijnymi w sklepach internetowych wzrosło o ponad 28% – wynika z danych Ceneo.pl. To przede wszystkim zasługa coraz bogatszej oferty produktów, krótszego czasu wysyłki i nowoczesnego i prostego procesu zakupowego. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum