Reklama
Partnerzy portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zakupy na Frisco.pl z asystentem Google

Wystartowała testowa wersja nowej funkcji asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie.
Reklama

Według szacunków pracowni badawczej MoffettNathanson, w ciągu najbliższych trzech lat przewiduje się dziesięciokrotny wzrost liczby użytkowników korzystających z głosowego składania zamówień internetowych.

- Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend – komentuje Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, wystarczy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć „porozmawiaj z Frisco” (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji, rezerwujemy termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, możemy go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia. Przy doborze dodatkowych artykułów z wirtualnej półki, narzędzie zawsze informuje klienta o aktualnych promocjach. Po skompletowaniu koszyka, sklep odczytuje całą listę zakupów, a użytkownik finalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji, asystent udziela odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. W przypadku, gdy będziemy potrzebowali dodatkowych informacji  mamy możliwość skontaktowania się z biurem obsługi klienta przez stronę internetową Frisco.pl.

- Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów  - dodaje Jacek Palec.

Wdrożeniem funkcji asystenta głosowego zajęła się firma Yoshi.AI. Rozwiązanie w wersji beta jest dostępne dla obecnych klientów supermarketu online, którzy posiadają już historię zakupów w sklepie.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum