Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Obywatel i konsument w czasach „nowej normalności”

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Zalando chce obsługiwać ponad 10 proc. europejskiego rynku mody

Zalando SE dołączy do indeksu DAX (indeks giełdowy, obejmujący największe spółki notowane na giełdzie w Niemczech).
Reklama
  • Zalando ma ambicję, by w perspektywie długoterminowej obsługiwać ponad 10% wartego 450 mld euro europejskiego rynku mody.
  • Od czasu pierwszej oferty publicznej (IPO) w 2014 r. do 2020 r. wycena wartości firmy wzrosła czterokrotnie.

 

Współzałożyciel i co-CEO Zalando Robert Gentz mówi: "Jesteśmy dumni z tego, co zespołowi Zalando udało się zbudować w ciągu ostatniej dekady. Rozwinęliśmy startup sprzedający japonki z piwnicy w ogólnoeuropejską platformę modową obsługującą około 45 mln klientów. A przed nami jeszcze większe możliwości". 

"Nasz sukces jest głęboko zakorzeniony w kulturze Zalando - opartej na zaufaniu, przejrzystości i przedsiębiorczości" - mówi współzałożyciel i co-CEO Zalando David Schröder. "Silna koncentracja na kliencie i bliskie partnerstwa, to kluczowe składniki naszego sukcesu. Nieustannie testujemy i skalujemy nowe koncepcje, by uwolnić zbiorczy potencjał branży modowej".

 Założone w 2008 r. w Berlinie Zalando odnotowuje konsekwentny wzrost swojego biznesu - od czasu pierwszej oferty publicznej (IPO) w 2014 r. do 2020 r. wycena wartości firmy wzrosła czterokrotnie. Dziś Zalando jest wiodącym sprzedawcą mody oraz platformą usługową, łączącą około 45 mln aktywnych klientów z ponad 4500 markami i partnerami. Zalando realizuje strategię rozwoju jako platforma, by osiągać dalsze wzrosty i przyspieszyć cyfryzacji branży modowej. Koncentracja na branży modowej i lifestyle'owej pozwala Zalando zapewniać klientom unikalne doświadczenia klientom, a partnerom dostęp do dedykowanych rozwiązań.

Zalando utrzyma dalszą koncentrację na osiąganiu wzrostu, dążąc do zwiększenia GMV (Gross Merchandise Volume) do ponad 30 miliardów euro do 2025 r. Ponadto firma ma ambicję, by w perspektywie długoterminowej obsługiwać ponad 10% wartego 450 mld euro europejskiego rynku mody. By to osiągnąć, Zalando będzie konsekwentnie inwestować w customer experience, oferowane w ramach platformy usługi  i infrastrukturę.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.