Zalando: Do programu Connected Retail dołączyło już ponad 3 000 sklepów
Zalando kontynuuje szybki rozwój swojej sieci Connected Retail. Program obejmuje obecnie ponad 3 000 aktywnych sklepów. Od początku roku do Connected Retail dołączyło ponad 500 nowych sprzedawców. Kolejnym z nich jest C&A.
„Przekroczenie progu 3 000 aktywnych sklepów to ważny kamień milowy dla Connected Retail i naszych partnerów. Razem budujemy przyszłość handlu detalicznego"- mówi Carsten Keller, wiceprezes ds. sprzedaży bezpośredniej i dyrektor zarządzający Zalando Connected Retail GmbH. „Jestem niesamowicie dumny, widząc, jak nasi obecni partnerzy polecają ten model innym sprzedawcom. To, co razem stworzyliśmy, pozostanie z nami na długo po pandemii".
„Oprócz naszego własnego sklepu internetowego, współpraca z Zalando dodatkowo wzmacnia naszą strategię omnichannel i pozycję jednej z wiodących europejskich marek modowych oferujących szeroką gamę bardziej zrównoważonych produktów" - mówi Martijn van der Zee, Chief Merchandise & Sourcing Officer w C&A Europa.
Usługa od kilku miesięcy działa na polskim rynku. „Odkąd uruchomiliśmy Connected Retail w Polsce latem 2020 roku, obserwujemy rosnące zainteresowanie lokalnych sprzedawców korzystaniem z naszych usług online. Dzięki temu programowi jesteśmy w stanie być bliżej polskich klientów, dostarczając im asortyment odpowiadający ich lokalnym potrzebom" - mówi Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando.
Do Connected Retail dołącza właśnie dziewiąty rynek. Od dziś austriaccy detaliści mogą łączyć swoje sklepy z platformą i oferować swoje produkty milionom klientów Zalando. Do 31 marca 2021 roku na platformie obowiązuje 0% prowizji i cotygodniowe cykle wypłat, a do końca roku obniżone prowizje na wszystkich zagranicznych rynkach.

- 19:16 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- 14:11 Ekspert: Maseczki powinny być w cenach urzędowych
- 13:03 Rzecznik MŚP: Młode firmy mogą skorzystać z pomocy wz. z zamknięciem...
- 12:12 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- 10:43 W lutym możliwy lekki spadek stopy bezrobocia
- 10:40 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 16:55 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
- Sb 15:00 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Koronowo, Bukowa, 60.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Legionowo, Ks. Płk. Jana Mrugacza, 62.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Ostróda, Wyszyńskiego, 41.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Katowice Osiedle Paderewskiego-Muchowiec (Dolina Trzech Stawów), 63.56 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.