Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zalando kupuje pakiet większościowy w Highsnobiety

Zalando obejmie większościowy pakiet udziałów w Highsnobiety, mediowej marce z zakresu dóbr luksusowych. Kooperanci chcą zająć pozycję lidera w angażowaniu i inspirowaniu klientów.
Reklama
  • Zalando pozyskało pakiet większościowy w Highsnobiety, wpływowej globalnej marce mediowej z zakresu mody i lifestylu
  • Highsnobiety będzie działać jako strategiczny kreatywny konsultant Zalando, wzmacniając możliwości platformy w obszarze inspirującego storytellingu i komponowania asortymentu
  • Highsnobiety zachowa niezależność redakcyjną, a także pełną autonomię pracy agencji kreatywnej przy niezmienionej strukturze zarządzania

Połączenie sił oraz wykorzystanie wzajemnie uzupełniających się atutów – kulturowego znaczenia marki Highsnobiety, jej autorytetu w dziedzinie mody, wiedzy i umiejętności storytellingu z know-how Zalando w obszarze e-commerce, a także z możliwościami operacyjnymi platformy – będzie stanowiło duży krok w kierunku realizacji tego planu.

Highsnobiety będzie kontynuować niezależną działalność

Możliwości Highsnobiety pomogą w realizację ambicji Zalando, aby wpleść inspirujące doświadczenia w ścieżkę zakupową klienta, tworząc ekscytujące i angażujące środowisko online zarówno dla konsumentów, jak i marek. Z kolei dołączenie Highsnobiety do Zalando, pozwala na wykorzystanie wiedzy i zasobów platformy do rozwoju własnych możliwości w zakresie e-commerce.

Marka Highsnobiety została założony w Berlinie w 2005 roku przez Davida Fischera, jako blog zapowiadający trend wzajemnego przenikania się streetwearu z luksusową modą.  Dziś Highsnobiety to działalność wydawnicza, doradztwo kreatywne i platforma handlowa. Współpraca z Highsnobiety przyspieszy realizację ambicji Zalando, aby stać się najlepszym miejscem dla streetwearu, nowoczesnego luksusu i źródłem inspiracji modowych, zwłaszcza dla młodszych, podążających za modą konsumentów.

Zalando i Highsnobiety łączą siły

- Nasze możliwości wesprą zaangażowanie Zalando w dostarczanie modowych inspiracji i że wspólnie możemy kreować przyszłość contentu oraz handlu - powiedział David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

W ramach umowy Highsnobiety zachowa swoją autonomię redakcyjną i kuratorską, a działalność wydawnicza i agencyjna pozostanie w pełni niezależna. Highsnobiety będzie nadal kierowane przez dwóch dyrektorów zarządzających, Davida Fischera i Jürgena Hopfgartnera, a założyciel David Fischer zachowa mniejszościowy pakiet udziałów w firmie.

Strony uzgodniły też, że nie będą ujawniać szczegółów finansowych. Przy tej transakcji, Highsnobiety korzystało z doradztwa Liontree, V14 - Vogel, Heerma & Waitz oraz Taxess. Natomiast Zalando doradzały firmy White&Case, PwC i McKinsey.

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum