Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zalando ma 50 mln klientów. Wprowadziło próg minimalnego zamówienia

Wolumen sprzedaży brutto (GMV) wzrósł o 7,1 proc.; przychody o 2,9 proc.; skorygowany EBIT urósł w trzecim kwartale do 13,5 mln euro. Liczba aktywnych klientów wzrosła o 8 proc., przekraczając po raz pierwszy 50 mln - podała platforma Zalando.
Reklama

Wprowadzenie minimalnej wartości zamówienia zwiększyło rentowność firmy.
Zalando potwierdza całoroczną prognozę i oczekuje wyników w dolnej części zakresu.

Program lojalnościowy Zalando - Plus - prawie potroił liczbę swoich członków. Spółka podjęła skuteczne działania w celu zwiększenia rentowności, które przyczyniły się do poprawy wyników i złagodzenia wpływu pogorszenia się nastrojów konsumenckich - poinformowano.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum