Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zalando na wzrostach. 10 mln nowych użytkowników w 2021 roku

Zalando podało wyniki za 2021 rok. Platforma odnotowała wzrost GMV o 34,1 proc. do 14,3 mld euro i wzrost przychodów o 29,7 proc. do 10,4 mld euro. Skorygowany EBIT to 486,4 mln euro.
Reklama
  • Zalando, napędzane silnym wzrostem liczby klientów w 2021 roku, realizuje plany rozwoju do roku 2025
  • Znaczący wzrost liczby klientów o ponad 10 mln nowych użytkowników
  • Transformacja platformy przebiega pomyślnie, a udział partnerów w GMV wynosi teraz 30 proc.


W 2022 roku spodziewany jest wzrost GMV o 16-23% przy 430 – 510 mln euro skorygowanego EBIT - podała spółka.

Program lojalnościowy Zalando Plus przekroczył próg miliona członków i planowane jest podwojenie tej liczby przed końcem 2023 roku.

Szybszy niż zakładano rozwój firmy w 2021 roku stawia Zalando na dobrej drodze do zrealizowania średnioterminowego, ambitnego celu wzrostu jakim jest osiągnięcie do 2025 roku ponad 30 miliardów euro wolumenu sprzedaży brutto (GMV).

Reklama

Inteligentny e-commerce

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.