Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zalando: Polscy konsumenci coraz bardziej zainteresowani ofertą premium

- Widzimy, że polscy konsumenci są coraz bardziej zainteresowani naszą ofertą premium od znanych marek. Jak pokazują nasze dane sprzedażowe, najchętniej wybierane na polskim rynku są klasyczne produkty z kategorii "basic". Polscy konsumenci najczęściej kupują obuwie, zwłaszcza sneakersy, a także akcesoria, takie jak torebki i zegarki - poinformowało nas Zalando.
Reklama

- Innym interesującym trendem jest rosnący popyt na marki zrównoważone, co pokazuje, że lokalni użytkownicy Zalando są coraz bardziej świadomymi konsumentami, dla których zaangażowanie w sprawy ekologii staje się coraz ważniejsze - dodaje firma.

Jak podkreśla Zalano, klienci znajdują się w centrum działań.
- Zobowiązaliśmy się do tego, aby stale zapewniać im doskonałą obsługę i komfortowe doświadczenie zakupowe. Wszyscy nasi użytkownicy oczekują szybkości i elastyczności w dostarczaniu przesyłek. Pod tym względem nie obserwujemy żadnych istotnych różnic na 23 rynkach, na których działa Zalando. Bezpłatne dostawy są istotną częścią naszej pracy i staramy się, aby klienci wiedzieli więcej o swoich zakupach, aby zmniejszyć liczbę zwrotów - podaje Zalando.

Rekordowa liczba zamówień

- Obserwujemy rosnącą popularność zakupów online na platformie Zalando, zwłaszcza w okresie pandemii. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy do platformy Zalando dołączyło ponad 10 mln aktywnych użytkowników, co dało około 44,5 mln aktywnych użytkowników na koniec drugiego kwartału 2021 r. Kupujący częściej korzystali z Zalando, a średnia liczba zamówień na użytkownika wyniosła rekordowe 5 w skali roku - poinformowała platforma.

Zalando gotowe na Black Friday

Zapytaliśmy również o przygotowania do Black Friday.

- Black Friday to jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży e-commerce z 2,5-krotnie wyższym wolumenem zamówień niż przeciętnie, które wymaga przygotowań logistycznych zaplanowanych z dużym wyprzedzeniem. W celu zapewnienia większej sprawności wszystkim procesom, wzmocniliśmy nasz zespół w trzech ważnych obszarach: zwiększyliśmy liczbę pracowników we wszystkich lokalizacjach, rozbudowaliśmy nasze obiekty i w rezultacie wzmocniliśmy nasze ogólne możliwości logistyczne. Ponadto inwestujemy w innowacje i ulepszenia, by móc w przyszłości jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie wśród naszych klientów na artykuły kosmetyczne, dostosowaliśmy odpowiednio nasze centra logistyczne i obecnie wysyłamy te produkty ze wszystkich naszych niemieckich i polskich lokalizacji- podało biuro prasowe firmy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.