Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zalando: Średni wskaźnik zwrotów na wszystkich rynkach wynosi około 50 proc.

- W Zalando naszym celem jest wcielenie zasad zrównoważonego rozwoju w wielu aspektach, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym klientom najlepszych możliwych doświadczeń. Darmowe zwroty są ważną częścią tego doświadczenia. Średni wskaźnik zwrotów na wszystkich naszych rynkach wynosi około 50 proc. - podała firma.
Reklama

- Nieustannie pracujemy nad sposobami ograniczenia liczby niepotrzebnych zwrotów, np. poprzez stosowanie innowacyjnych technologii w celu lepszego wyobrażenia sobie informacji o rozmiarze i dopasowaniu, a także poprzez ciągłe ulepszanie prezentacji produktów na naszej platformie (same działania w zakresie Size & FIt pomogły nam zmniejszyć liczbę zwrotów związanych z rozmiarem o 4%) - informuje Zalando.

Zwracane produkty wracają do sprzedaży

Zwrócone produkty są sprawdzane i ponownie sprzedawane. Artykuły, które nie nadają się do ponownej sprzedaży na platformie , jak np. artykuły z poprzednich sezonów, są możliwe do zakupu poprzez Zalando Lounge. Takie artykuły oraz te z drobnymi wadami, jak np. brakujący guzik, udostępniamy również w naszych 12 punktach sprzedaży na terenie Niemiec. Poza tym korzystamy z okazji, aby przekazać pozostałe zapasy organizacjom charytatywnym. Towary są niszczone w Zalando tylko w wyjątkowych przypadkach, np. jeśli jest to konieczne ze względów zdrowotnych. Dotyczy to ok. 0,05% wszystkich towarów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.