Zalando stawia na automatyzację pracy i inwestuje w start-up
Modowa platforma internetowa Zalando nabyła mniejszościowy udział w Magazino. Start-up z Monachium zajmuje się automatyzacją i robotyzacją pracy w centrach dystrybucji firm z branży e-commerce.
Reklama
Roboty Magazino mają szereg czujników i oprogramowanie, które umożliwiają im pracę w centrum dystrybucji. Ich zadaniem jest odciążenie pracowników od najbardziej wymagających zadań.
- Wierzymy, że łączenie kompetencji pracowników z zaawansowaną technologią doprowadzi nas do najlepszych wyników. Nasza inwestycja w Magazino zapewnia nam dostęp do innowacyjnej technologii, wysoce kompatybilnej z naszą obecną infrastrukturą. Może ona być stosowana w elastyczny sposób, aby wspierać naszych pracowników w centrach dystrybucyjnych - powiedział David Schröder z Zalando.
Zalando zainwestuje w Magazino 20 mln euro. Siemens Innovative Ventures już w 2015 roku nabył 49 proc. udziałów w tym start-upie.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama