Zalando stawia na integrację ze startupami
Zalando stworzyło dedykowaną platformę Zalando Build, umożliwiającą współpracę ze startupami, które zajmują się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych. Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.
Urozmaicanie ścieżki zakupowej konsumenta gwarantuje jeszcze bardziej inspirujące i spersonalizowane doświadczenia. Naszym celem jest połączenie wszystkich graczy, w tym także startupów, z branży modowej, integrując ich na jednej wielkiej platformie cyfrowej – mówi Marc Lamik, Head of Partnerships Zalando – Partnerzy Zalando Build otrzymają możliwość powiązania swoich treści i doświadczeń z Zalando oraz dotarcia do milionów konsumentów w całej Europie. My natomiast rozwiniemy naszą działalność i zasięg, a dzięki współpracy ze startupami będziemy w stanie szybciej wdrażać i testować nowe produkty oraz usługi – podkreśla Lamik.
Do platformy Zalando Build dołączył już pierwszy partner – izraelski startup Bllush, który łączy zdjęcia największych influencerów, umieszczone w mediach społecznościowych, z produktami dostępnymi na Zalando. Wszystkie części garderoby znajdujące się na zdjęciach zawierają linki przekierowujące do podobnych przedmiotów, które można kupić na platformie. To rozwiązanie będzie testowane w Niemieckim Domu Mody w dziale odzieży sportowej. W najbliższych miesiącach planowana jest również współpraca oraz pilotaż usługi z kolejnymi partnerami i lokalnymi sprzedawcami.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 17:31 Minister zdrowia: Od 27 lutego zasłanianie ust i nosa będzie możliwe tylko...
- 17:28 Od soboty zamknięte hotele i galerie w Warmińsko-Mazurskim; w pozostałych...
- 17:16 W Gdańsku muszą zniknąć słupy z gigantycznymi logotypami. Sieci odwołują się
- 17:06 Przedstawicielka Galerii Warmińskiej: Decyzja o lockdownie to nasza tragedia
- 17:02 Mały Głód wkracza w świat gamingu
- 15:37 Niedzielski: trzecia fala koronawirusa się rozpędza
- 15:23 Polska na piątym miejscu w UE pod względem środków otrzymanych z EBI
- 15:13 Czeski premier zapowiada nowe restrykcje podobne do wiosennego lockdownu
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Kto poniesie koszty nowej daniny handlowej?
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 Dino, Specjał, Eurocash - zobacz, ile firmy otrzymały pomocy publicznej
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
-
Tarcza Finansowa 2.0. Jak skutecznie sięgnąć po pomoc?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.