Zalando wprowadza wyższe prowizje dla sklepów partnerskich
Zalando wprowadza podstawową opłatę dla handlowców prowadzących sprzedaż w ramach programu Connected Retail . Czasopismo branżowe „schuhkurier” pisze, że wynosi ona do 480 euro rocznie. Jednocześnie od lipca obowiązywać będą również opłaty za dostęp do platformy i integrację. Prowizje mogłyby wtedy wynosić od 3,55 do 20,55 procent od ceny towaru.

Zalando wprowadza opłatę marketplace, fot. shutterstock
Reklama
- Chcemy rozwijać się w sposób rentowny i zrównoważony oraz nadal inwestować w usługi i technologie, które usprawniają działalność naszych partnerów. Dlatego zmieniamy strukturę opłat dla naszego programu partnerskiego i Connected Retail i wprowadzimy tutaj zmiany w nadchodzących miesiącach - informuje Zalando.

Czytaj więcej
Niemieckie media: Zalando likwiduje setki miejsc pracy
Celem jest wykorzystanie synergii między programem partnerskim a Connected Retail oraz ujednolicenie warunków dla partnerów. - Dlatego 1 kwietnia wprowadzimy standaryzację opłat marketplace jako krok pośredni. 1 lipca wprowadzimy nowy model opłat dla wszystkich naszych partnerów – dodaje Zalando.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama