Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Zalando wybrało agencję mediową. Obsłuży markę globalnie

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów marki, co ma przyczynić się do przyspieszenia współpracy rynkowej i ciągłości kampanii międzynarodowych.
Reklama

Globalna skala iProspect, ogromna pasja i strategia digital-first, w połączeniu z głęboką ekspertyzą na temat marki, przypieczętowały zwycięstwo agencji.

„Biorąc pod uwagę ponad 50 milionów aktywnych użytkowników w centrum Europy oraz wysoce wyrafinowany model współpracy w zakresie ecommerce i mody, konieczne było, aby nasze pomysły wniosły zarówno prostotę, jak i trafność do aktywacji mediów Zalando”, powiedziała Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President.

Morrissey kontynuuje: „Rozumiejąc kluczowe punkty styku zakupów na każdym rynku i sposób, w jaki przecinają się one z życiem ludzi, byliśmy w stanie pokazać, jak możemy bardziej angażować odpowiednich odbiorców, aby tworzyć głębsze więzi emocjonalne z klientami”.

 

Od stycznia 2023 r. iProspect będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup wszystkich mediów tradycyjnych na 25 rynkach Zalando, w tym: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwecji, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. To rozszerzenie dotychczasowych, wielokrotnie nagradzanych* kompetencji iProspect, dzięki któremu agencja będzie mogła ściśle współpracować z Zalando, aby pomóc w kształtowaniu przyszłości handlu detalicznego w regionie, jak i poza nim.

Ralph Rijks, wiceprezes ds. marketingu regionalnego w Zalando, wyjaśnia powody wyboru iProspect jako wyłącznego partnera medialnego: „Dla nas, nasi klienci są w centrum wszystkiego co robimy, chcemy być czymś więcej niż tylko platformą do kupowania najnowszych trendów modowych i lifestyle’owych. Zespół iProspect zrozumiał naszą ambicję bycia miejscem inspiracji i zaangażowania dla naszych odbiorców. Nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad tworzeniem głębszych więzi emocjonalnych między naszą marką a naszymi klientami”.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum