PARTNER PORTALU

Zalando ze wzrostami w trzecim kwartale

Autor: dlahandlu.pl 4 listopada 2020 14:37

Platforma Zalando osiągnęła wzrost rentowności w trzecim kwartale 2020 r. Wolumen towarów brutto (GMV) oraz przychody wzrosły o 29,9 proc. i 21,6 proc. odpowiednio do 2,5 miliarda euro oraz 1,8 miliarda euro.

Imponujący wzrost był w szczególności spowodowany przyspieszonym przesunięciem popytu konsumentów na oferty online w trakcie trwającej pandemii koronawirusa, a także dobrymi wynikami programu partnerskiego Zalando i Zalando Lounge - podała firma.

W pandemii Zalando wzmocniło swoje wsparcie dla partnerów. Firma zniesie wszelkie prowizje dla partnerów korzystających z programu Connected Retail do końca pierwszego kwartału 2021 r. i zaoferuje partnerom wcześniejsze wypłaty w celu wsparcia ich płynności.

Jednocześnie w ramach różnorodności Zalando zainicjowało plan wprowadzenia przynajmniej 70 marek należących do Afroamerykanów (black-owned brands) do 2022 roku. Od tego roku klienci mogą zarejestrować konto w sklepie internetowym bez podawania binarnych informacji o płci. Ponadto usprawniono dostępność wszystkich witryn i aplikacji, aby ułatwić niepełnosprawnym klientom poruszanie się po nich.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9600

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    17,98

  • Śr

    9,15

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.