ZenCard wprowadza możliwość korzystania z programów lojalnościowych bez karty płatniczej
Spółka ZenCard, należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, wprowadziła nowe rozwiązanie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać także klienci dokonujący płatności gotówkowych. Rejestracja do programów i nagradzanie za zakupy, dotychczas dostępne tylko przy transakcjach kartowych, od teraz działa również przy płatnościach gotówką.
ZenCard to technologia marketingu transakcyjnego, która pozwala sieciom handlowym, sklepom i punktom usługowym nagradzać klienta za transakcje wykonane przy użyciu karty płatniczej dowolnego banku. Spółka współpracuje ze sklepami z wielu branż oraz restauracjami i hotelami. Technologia została także wykorzystana m.in. w kampanii promocyjnej sieci hurtowni Makro dla posiadaczy kart Visa.
Pod koniec lutego br. spółka ZenCard wprowadziła udogodnienie, dzięki któremu z programów lojalnościowych mogą korzystać klienci dokonujący płatności nie tylko kartą, ale również gotówką. Mechanizm jest prosty i działa podobnie jak w przypadku kart płatniczych. Przy rejestracji do programu należy wybrać opcję gotówkową. Natomiast przy kolejnej płatności wystarczy wpisać numer telefonu podany na etapie rejestracji. System automatycznie rozpozna klienta i poinformuje go o nagrodach oraz zebranych punktach.
Przeczytaj także:
Polacy doceniają wygodę płatności bezgotówkowych, nadal jednak część z nich przywiązana jest do gotówki. Od początku założeniem ZenCard jest uproszczenie prowadzenia programów lojalnościowych i dopasowania ich do potrzeb każdego biznesu. Możliwość płatności gotówką z jednoczesnym zachowaniem wszystkich funkcjonalności naszej technologii, zapewni klientom sklepów maksymalną wygodę z ich korzystania, a sprzedawcom pozwoli dopasować się do preferencji kupujących. Od teraz ZenCard daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, jakie wykonuje przy użyciu dowolnej karty płatniczej czy gotówki – mówi Krzysztof Klimczak, współzałożyciel ZenCard.
Jak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie eService sp. z o.o., 56 proc. Polaków woli płatności bezgotówkowe. Pomimo tego, że liczba transakcji kartami stale rośnie wciąż część z nas płaci gotówką. Teraz, dzięki technologii ZenCard, klienci preferujący płatności gotówkowe będą mogli aktywnie uczestniczyć w programach lojalnościowych swoich ulubionych marek, niezależnie od tego czy posiadają przy sobie swoją kartę płatniczą.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.