Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Zostało mniej niż 100 dni do rozpoczęcia obowiązywania Rozporządzenia 1169/2011

Już za niecałe 100 dni przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności będą obowiązywać na terenie Polski i całej Unii Europejskiej. Na duże zmiany w etykietowaniu produktów przygotowują się producenci i sieci handlowe - szczególnie te, prowadzące sprzedaż internetową.
Reklama

Jak producent może szybko dostarczyć aktualne dane z etykiety własnych produktów do mnóstwa sieci handlowych i e-sklepów? Wystarczy skontaktować się z Brandbank i przysłać próbki produktów do studia fotograficznego. Zespół specjalistów sfotografuje produkty, a dane z ich opakowania bezstratnie przeniesie do sytemu komputerowego. To już wszystko - stamtąd cyfrowe dane będą mogły pobierać sklepy i sieci handlowe, nie musząc się zastanawiać, czy spełniają one wymagania prawne. Każdy artykuł z etykietą zgodną z unijnym prawem otrzymuje certyfikat zgodności i w systemie Brandbank widać od razu, które produkty mają kompletne dane.

Do studia Brandbank producenci przysyłają obecnie setki produktów tygodniowo, a specjalne kalendarze dostaw pozwalają zaplanować pracę kilkudziesięcioosobowego zespołu na wiele dni do przodu. Wszyscy producenci, którzy jeszcze nie określili, kiedy produkty z zaktualizowanymi etykietami będą mogły być dostarczone do studia Brandbank, powinni zrobić to jak najszybciej. Tylko to pozwoli zagwarantować, że będą one na czas spełniać wymogi prawne nie tylko na półkach sklepów stacjonarnych, ale również na witrynach sklepów online. W przeciwnym wypadku właściciele sklepów mogą usuwać nieaktualne produkty ze sprzedaży - nieprzedstawianie konsumentowi wymaganej ilości informacji przed zakupem może skutkować mandatami.

Usługi Brandbank uproszczają i przyśpieszają realizację kluczowych kwestii z punktu widzenia wzrostu sprzedaży i zadowolenia konsumenta. Brandbank pomaga zmaksymalizować zyski swoich klientów, minimalizując ich wysiłek, co jest wyjątkowo ważne, zwłaszcza w czasie wdrażania tak daleko idących zmian, jakie dziś mają miejsce w całej Europie, a kompleksowość i profesjonalizm usług świadczonych przez Brandbank przekłada się na zadowolenie każdej ze stron. Brandbank Poland to partner w codziennym prowadzeniu biznesu dla około 1000 polskich firm - zarówno producentów, jak sklepów i sieci handlowych - działających w sektorze eCommerce, jeśli jeszcze nie jesteś jedną z nich, skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy ułatwić Ci pracę.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.