Zwrot pieniędzy za e-zakupy. Goodie rusza z usługą cashback

Platforma zakupowa goodie, uruchomiona przez Bank Millennium pod koniec 2016 r., zaczęła swoją działalność od agregowania i prezentowania zniżek i promocji, dostosowanych do preferencji klientów i miejsca, w którym się znajdują. Kolejnym etapem było udostępnienie możliwości zakładania kart lojalnościowych galerii handlowych w aplikacji goodie i, w ramach współpracy z markami, rozpoczęcie oferowania użytkownikom goodie dostępnych tylko dla nich promocji. 10 września goodie wejdzie w kolejny etap rozwoju, udostępniając program cashback, umożliwiający otrzymywanie zwrotu części wydatków na zakupy w e-sklepach. W programie jest już około 1000 partnerów z różnych branż, m.in. odzieżowej, technologicznej, spożywczej, wnętrzarskiej czy gastronomicznej. Sieć usługodawców współpracujących z goodie stale się poszerza. W zależności od wyboru konkretnego sklepu, można liczyć na zwrot nawet do 25 proc. wartości transakcji. Przeważnie jego wysokość wynosi, w zależności od marki sklepu i kategorii danego produktu, od 2 do 15 proc.
– Program goodie cashback wyróżnia wysokość możliwych do otrzymania zwrotów wydatków na zakupy oraz szybkość wypłaty środków – zaznacza Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie. – Wprowadzenie cashback to ważny krok w rozwoju platformy goodie. To również okazja dla naszych partnerów biznesowych do zainteresowania swoją ofertą szerokiej grupy użytkowników goodie – komentuje Wojciech Grudzień.
Na jakie profity liczy Bank Millenium w związku z rozwojem goodie? – 90 proc. użytkowników goodie to klienci innych banków. Dla nas to niepowtarzalna okazja, aby do nich dotrzeć, a w przyszłości zaproponować usługi finansowe naszego banku. Na dzień dzisiejszy nie mogę zdradzić więcej, ale na pewno goodie będzie poszerzane o kolejne funkcjonalności – mówi Wojciech Grudzień.
Cyfrowa platforma goodie wykorzystuje zaawansowane technologie, takie jak wyszukiwanie głosowe czy geolokalizacja, w celu wsparcia całego procesu zakupowego. Dzięki temu użytkownik otrzymuje informacje o ciekawych ofertach dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji. Platforma goodie została oparta na infrastrukturze chmury Microsoft Azure. Pozwoliło to na szybkie wdrożenie takich funkcji serwisu jak rozpoznawanie obrazu, silnik rekomendacji oparty na machine learning czy narzędzia do obsługi multimediów.
Platforma zakupowa goodie została uruchomiona pod koniec 2016 roku przez Bank Millennium jako wewnętrzny start-up. W niespełna dwa lata od udostępnienia aplikacji, pobrano ją ponad 550 tys. razy. Aplikacja goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników.
Aplikację goodie można pobrać na smartfon lub odwiedzić stronę www.goodie.pl. Wybrać usługę lub produkt oznaczone znaczkiem cashback, przejść do witryny sklepu danej marki przy pomocy linku na goodie i sfinalizować transakcję. W ciągu jednego dnia roboczego od zakupu, na specjalnym koncie w goodie pojawi się cashback ze statusem „Oczekujący”. Status zmieni się na „Zatwierdzony” po potwierdzeniu przez sklep poprawności transakcji, nawet w ciągu 30 dni od zakupu. Po zebraniu min. 20 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Cashback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi na platformie zakupowej goodie, oferowanymi przez sklepy internetowe objęte programem oraz ze specjalnymi zniżkami przygotowanymi dla użytkowników goodie. Nie ma limitu cashbacku. Jednorazowy zwrot (przelew) nie może być większy niż 2 tys. zł.
Z goodie można założyć karty stałego klienta wielu galerii handlowych i przechowywać je w aplikacji. Do końca sierpnia br. w aplikacji założono już ponad ćwierć miliona wirtualnych kart lojalnościowych.